xxx12345 Skrevet 5. September 2009 Rapporter Skrevet 5. September 2009 Nei, vi skal ha utstillingspause og trene lydighet vi. Gleder meg til bildespam!
Izziebelle Skrevet 5. September 2009 Rapporter Skrevet 5. September 2009 Gratulerer med valp! blir lange dager tenker jeg jeg synes forresten også at nr 3 så best ut
carinasin Skrevet 5. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2009 Tusen takk Da er vi enige
carinasin Skrevet 17. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2009 Nye valpebilder fra oppdretter, her er de 7 uker. Førstkommende tirsdag blir det fly til Finland kl. 1500 også møter de meg på flyplassen. Gjett om den flyturen blir lang! Min Juli Med rosa halsbånd.
carinasin Skrevet 23. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2009 Da har vår lille Juli endelig kommet hjem Fløy til Finland igår fra Oslo og møtte oppdretter og den vesle vakre jenta på flyplassen. Herlig! Flyturen hjem igjen gikk kjempfint - hun sov nesten hele tiden, våknet litt til i de verste turbulensene - men roet seg raskt da jeg stakk hånda nedi til henne. Hun er en alldeles fantastisk valp, kjempetrygg, nysgjerrig og uredd! Støtter seg veldig på den nye mamsen og blir litt fra seg hvis jeg går ifra henne noen minutter. Heldigvis har jeg fri fra skole helt til mandag, så vi kan trene litt på det før den tid. Store Lea synes forståvidt det er helt greit at valpen er her, tror jeg. Hun er en smule sjalu og litt mer klengete på mamsen enn tidligere, men så har hun alltid hatt det litt tungt for å skulle dele meg med noen. Det går seg nok til Den første natta hjemme gikk kjempefint, hun sov i seng nedenfor senga vår og lagde ikke et pip i løpet av hele natta. Jeg våknet til innimellom av meg selv, for da bare å se at Lea hadde flyttet seg fra buret sitt og opp i senga sammen med Juli - og der sov de søtt sammen Jeg våknet halv 6 og fikk luftet henne og tissa litt, etter det la hun seg til å sove enda litt mer, helt til vi ble vekt av en nysgjerrig svigermor og søsken klokka halv 9. Flink valp! Endelig er hun her, og jeg er litt utav meg sjæl fordi jeg skjønner ikke helt at det er sant. Så utrolig herlig!
xxx12345 Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Så skjønn Gleder meg til å hilse på henne. Men du, pass på det øret!
Lola Pagola Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Nommin! Så nydelig! Det må være så fint for en liten valp å komme til et hjem med en hund som ser kjent ut, kan jeg forestille meg.
carinasin Skrevet 23. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2009 Så skjønn Gleder meg til å hilse på henne. Men du, pass på det øret! Haha, du - det er jeg veldig klar over Oppdretter har fortalt meg om det ei stund nå, så får bare teipe det litt når hun kommer i tannfellinga. Så får vi håpe det legger seg riktig gitt! Ellers så får hun bare bli sjarmerende med flagrende ører. Litt dumbo! Ellers er hun temmelig perfekt!
tm100001 Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Så fin hun er! Forresten, skal hun være alene hjemme fra mandag?
carinasin Skrevet 23. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2009 Så fin hun er! Forresten, skal hun være alene hjemme fra mandag? Hehe, nei. Vi blir nok å rokkere litt på oss så hun slipper være hjemme alene. Er nok av folk og dyr her, så det ordner seg fint
tm100001 Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Hehe, nei. Vi blir nok å rokkere litt på oss så hun slipper være hjemme alene. Er nok av folk og dyr her, så det ordner seg fint Åja
Blondiemamma Skrevet 23. September 2009 Rapporter Skrevet 23. September 2009 Iiiikke misunnelig altså............ Ufattelig nydelig .. Ingenting som er vakrere enn en DS valp vel
carinasin Skrevet 24. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2009 Iiiikke misunnelig altså............ Ufattelig nydelig .. Ingenting som er vakrere enn en DS valp vel Nei, det må nok være det vakreste som finns
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar