Aya Skrevet 18. August 2009 Rapporter Share Skrevet 18. August 2009 Jeg har gitt lillsøs en søstertur til Gøteborg i konf.gave. Vi skulle egentlig dra fre-lør pga søndagsstengte butikker (ER de det, forresten?), men min timeplan gjør det helt umulig, og vi må dra lørdag til søndag. Har funnet buss og billig hotell, men funderer på denne søndagen da ... Hva gjør man i Gøteborg en søndag (ikke Liseberg:P)? Noen som har noen gode tips? Vi er kunst- og kulturinteresserte begge to ... Men er også glad i god mat og sånt. Bør være relativt billig! ÜBERtakknemlig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Mia Skrevet 19. August 2009 Rapporter Share Skrevet 19. August 2009 Butikkene (hvertfall kjøpesenterene) er åpne på søndager. F.eks. Nordstan (åpent 11-17) og NK (12-16) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. August 2009 Rapporter Share Skrevet 19. August 2009 Vi var i Gøteborg på studietur når jeg gikk på skole sist, da var vi på Universeum. Det kan kanskje være interessant for både deg og lillesøster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2009 Takk folkens:D Da blir det Gøteborg-tur i Oktober, det blir koselig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar