Gå til innhold
Hundesonen.no

Bestilte varer som ikke kommer


Kathja

Recommended Posts

bestilte 21/7-09 ,fikk bekreftelses mail..

etter det har jeg ikke hørt eller sett noe. Sendt purremail og ringt,men ingen svar

Noen andre der ute som har lignendes erfaring fra dette stedet?

Veldig synd da jeg virkelig har sikkkkkla på et kobbel fra dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde den butikken hadde lagt ned jeg?

Edit: Ser nå at de har fått nye eiere og ikke skal legges ned likevel. Kanskje det har vært litt rot i en omorganisering? Jeg ville sendt de en mail, jeg har bestilt der et par ganger tidligere og aldri hatt problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde den butikken hadde lagt ned jeg?

Edit: Ser nå at de har fått nye eiere og ikke skal legges ned likevel. Kanskje det har vært litt rot i en omorganisering? Jeg ville sendt de en mail, jeg har bestilt der et par ganger tidligere og aldri hatt problemer med dem.

Jeg har alt sendt 2 mailer og ringt.. Ingen svar :wub:

Jeg også tenkte at uff,nedlagt men de har blitt "kjøpt opp" At ting kan ta tid etter eieskifte er ok,men synes at de i alle fall burde sende en mail eller ta en telefon og si ifra. Jeg har ikke lyst til å vente i 2 -3 mnd på et kobbel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe står i overskriften.. Tenkte ikke lengre jeg

http://www.websitefolder.net/tjenestehund/

ville liksom ikke "henge" ut men bare høre om andre har lignendes erfaring fra det nettstedet.

Saken jeg bestillte er : kobbel/line

Åja :) trodde bare det beskrev hva slags hund du hadde kjøpt det til jeg.

Har ikke erfaring nei, men kenjan er et veldig bra merke, har selv en sele derfra :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) trodde bare det beskrev hva slags hund du hadde kjøpt det til jeg.

:) bikkja mi egner seg best til å sove,tigge mat... fin tjenestehund!

Forstår at du misforstod meg,klønete overskrift jeg hadde lagd :wub:

ps..noen som har andre nettsteder som fører samme kobbel ? Jeg er veldig sugen på den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: bikkja mi egner seg best til å sove,tigge mat... fin tjenestehund!

Forstår at du misforstod meg,klønete overskrift jeg hadde lagd :)

ps..noen som har andre nettsteder som fører samme kobbel ? Jeg er veldig sugen på den der :)

http://www.kenjan.dk

liner. http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&...e&varegrp=1

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ****** dyrt da! (men var vel ikke stort billigere på nett da). Jeg kjøpte et slikt skinnkobbel i københavn i fjor, kjempefornøyd med det. Kostet 200. Men er dessverre ikke så lett å få tak i fine skinnprodukter synes jeg, er alt for mye stoff-utstyr i dyrebutikkene. Du får uansett et bånd av god kvalitet da, selen jeg har er helt super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja litt dyr ja.. den jeg bestillte på tjenestehund kom på Totalt 534,00 det er post oppkrav ,sendes Servicepakke til kr.95.-

så egentlig tjener jeg på det :wub:

Skal sende mail til tjenesteh. i morra.. med beskjed om at jeg trekker min ordre grunnet ingen respons fra dem siden 21 july.

Jeg har et bånd men det er i stoff,får nesten brannsår av den +at den er altfor glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det jaktkoblet som er litt lengere nede på side på Buster Zoo og hadde det i 4 uker...Ble veldig fort stygt,slitt og "skinnet" falt av...Går jo bruke det men,ble ikke nå godt holde i.

Derfor jeg kjøpte fra Kenjan siden det er skikkelige produkter og tror det holder i maaange år!Har aldri sett et så solid skinn bånd før jeg.Dyrt ble det men,helt klart verd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt sendt 2 mailer og ringt.. Ingen svar :wub:

Jeg også tenkte at uff,nedlagt men de har blitt "kjøpt opp" At ting kan ta tid etter eieskifte er ok,men synes at de i alle fall burde sende en mail eller ta en telefon og si ifra. Jeg har ikke lyst til å vente i 2 -3 mnd på et kobbel

Åhh, ser jo nå at du hadde skrevet at du allerede hadde ringt. Jaja, det var godt du ikke hadde forskuddsbetalt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenjans produkter holder veldigt godt, jeg har 3 læderseler fra dem, der er henholdsvis 8, 4 og 3 år gamle og mine hunde bader i sjøen og ferskvand med de på og de er ikke blevet grimmere af det, den sele der er 8 år overvejer jeg at skifte ut om 1-2 år.

Så ja de er dyre, men det er kvalitet som holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskuddsbetale gjør jeg aldri. Har ikke lyst til å bruke kreditkort på et nettsted jeg ikke kjenner..Men uff den lina har jeg lyst på. Gåsa : er det samme fabrikant som den jeg linket til ? I så fall hadde jeg tatt med kobbelet tilbake til butikken og krevd nytt/eller pengene tilbake.

Er det trygt å betale med kort hos kenjan i danmark? tenker toll avgifter her også.Da blir kobbelet enda dyrere..Hmmz

Skal en tur innom buster etterpå,sjekke kobbelet og snakke med betjeningen.Jeg betaler ikke 450 kroner for et bånd som varer i 4 uker altså..

*edit* Da er vi lykkelige eiere av et snacksy nytt kobbel...

og ja,jeg sendte enda en mail hvor jeg sa at jeg avbestiller grunnet deres manglendes respons i 3 uker :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner veldig på det jeg kjøpte ja.Kjøpte det over nettet og orker ikke styre med klage på det osv liker ikke slike ting jeg

:P Derfor jeg forhørte meg litt angående skikkelig gode skinn produkter som de har på Kenjan.Var ingen problem handle derfra og tok vel rundt en uke før fikk det.Ble dyrt pga tollen men,som sagt før har jeg ikke angret på det akkorat :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskuddsbetale gjør jeg aldri. Har ikke lyst til å bruke kreditkort på et nettsted jeg ikke kjenner..Men uff den lina har jeg lyst på. Gåsa : er det samme fabrikant som den jeg linket til ? I så fall hadde jeg tatt med kobbelet tilbake til butikken og krevd nytt/eller pengene tilbake.

Er det trygt å betale med kort hos kenjan i danmark? tenker toll avgifter her også.Da blir kobbelet enda dyrere..Hmmz

Skal en tur innom buster etterpå,sjekke kobbelet og snakke med betjeningen.Jeg betaler ikke 450 kroner for et bånd som varer i 4 uker altså..

*edit* Da er vi lykkelige eiere av et snacksy nytt kobbel...

og ja,jeg sendte enda en mail hvor jeg sa at jeg avbestiller grunnet deres manglendes respons i 3 uker :P

Kenjan har den fine ordning om hvis du bestiller fra norge, så fratrekker de dansk toll(moms) så du ikke skal betale dobbelt, og ja det er helt trygt at betale med kreditkort hos kenjan.

Det er bare vigtigt at du minder dem om i bemærkninger om at det skal til Norge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg alt kjøpt kobbelet på busterzoo ..men ang.bestille fra Danmark,Jo jeg leste ang toll osv.Men uansett ville båndet blir smelldyrt. Alt over 200 kr vil jo komme toll på .og båndet var rimelig dyrt i Danmark da 480 inkl.moms men trekk fra den og du kommer på opp i en høy pris +toll ..

er fornøyd så langt med nye kobbelet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble rundt 700 for båndet hos meg men,var jo 400 for det fra BusterZoo også.Håper virkelig ditt er bedre da!Visst ikke vet du nå hvor du skal handle ditt neste bånd :lol: Gi gjerne tilbakemeling for lurer på om flere bånd er av så dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si ifra jeg om det kobbelet går i stykker :wub:

Snakket faktisk med betjeninga ang. ditt bånd som gikk i stykker.Han kunne fortelle at de hadde fått klager på den typen før og at de som produserer kobbelet har nå "gjort" noe for å forandre dette.Nå har jeg ikke samme som du kjøpte men en breiere variant og lill annerledes merke. Men kobbel skal holde lengre enn 4 uker .Ikke noe problem å komme med kobbelet i retur om det gikk i stykker.Ref.Kjøpsloven --Dette i følge selger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å,takk du :icon_cry: Tenkte meg det var nå galt hos produsenten så bra de forandrer på det.Bor i Trondheim og har ikke kvitteringen eller noe lengere så gjør ingen ting med det.Da varer nok ditt i mange år skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe toll så kan man sikkert også få dem til å sende det som gave, beløp under 500 betaler man ikke toll for, om jeg ikke husker helt feil.

Alt over 500kr som sendes UT av landet, slipper mottaker å betale toll for. Alt over 200 som sender INN i landet, må mottaker betale toll for. :icon_cry:

Tollvesenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har plutselig en hentelapp falt ned i postkassa mi. I DAG???

Etter minst 3 mailer fra meg,2 stk Meldinger på tjenestehunds sin side og ringt i alle fall 3 ganger

Ikke snakk om at jeg gidder dette,dessuten skriver de på sine sider under Kjøpsvilkår at :

Dersom varen ikke avhentes på posten innen 14 dager etter at du fikk hentelappen, sendes varen i retur til oss. Kunden vil da bli belastet med de utgifter vi har med dette. (porto, returporto samt evt oppkravsgebyr.)

Bare tull da jeg har avbestillt lenge før de fikk ut fingern og sendt varen. Snakker om 29/07-09 til i dag 9 september!

De kan vel ikke kreve penger når jeg har gjort hva jeg kan for å avbestille FØR de sendte varene.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...