Gå til innhold
Hundesonen.no

Groenendael valper til å jobbe med, samt stille ut


Nangijala

Recommended Posts

Ja, det ble mye hvitt.... Naboen har en Bc-mix (?) med nuffe-hode som heter Pirrkka, men han har nok ikke noe med dette å gjøre ;-)

Tror det er litt fra begge sider, pappa til Alba er jo fra Chemin des Dames linjer som var kjent for "hvite servietter".

Og det er litt hvitt på farens linjer og, men var kanskje ikke forberedt på at det ble så mye ;-)

Men hun er jo sååå søt og herlig, så det er sikkert noen som vil ha henne fordet tenker jeg, men det blir redusert pris da.

Ja, de er IKKE søte ;-) ha ha ! Og Merete er IKKE flink til å ta bilder..... Ha ha !

Så til A & R: Pakket klar, venter på postmannen, oppkrav ok ? Ps. hentes innen 14 dager, synes det høres "litt" lenge ut..

Malingbøtta her blir rød fremover, så det er nok andre grunner. Fargerike valper ;-)

Har jo et flott 17-mai-bilde av faren i rødt, hvitt og blått, så det kan jo være noe å leve opp til ;-) (legger det ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte: Har ikke stengt av PM-funksjonen, og har nå bedt om hjelp til å ordne dette av en moderator, men vet jo ikke om hun får meldingen....

Hvor setter man den på/av? har bare funnet et sted man kan sperre brukere, men der er ingen sperret.

De har nok fått den for jeg fikk den siste pm'en du sendte til meg, men jeg fikk bare ikke svart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene 7 uker gamle :-) Bilder tatt av Merete Greaker:

6740_1200153652268_1481362319_533365_3836076_n.jpg

Hahaha! Ser ut som om den buksa har fått litt medfart av sylskarpe valpetenner :lol:

Nydelige! Har foreldrene hvitt på seg, eller bare i slekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd husverten min har satt ned foten, ellers så hadde jeg nok tatt en liten telefon til deg :lol:

Ønsker meg enda en svarting, kaaanskje brun.

Jeg vil ha ei modig og trygg tispe, som ikke er så altfor stor. Diesel er jo for stor, og han er ikke akkurat avlsmateriale sånn ellers heller :(

Ikke at jeg skal starte noe oppdrett, men jeg vil ha muligheten for kull om noen år, dersom tispa er bra nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ! Ja, fleece-klumper er ordet :-)

I dag har de fått microchip, blitt vaksinert og sjekket. Så nå er det klar til å begynne å reise.

Første gutten reiser i dag, så reiser det noen til helga.

Har fremdeles 2 kraftige hanner og 1 vakker, lettbygd tispe usolgt.

Håper det ordner seg med bra folk til disse også :-)

Skal ta nye bilder i morgen, får overnatingsgjster som får jobben med å holde :-)

Litt nytte for seg må de gjøre mellom alle soppturene vi skal på.......

Næh - så skjønne fleeceklumper.. :lol: Kanskje man skal vurdere en svart neste gang?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig ! Har ikke fravalgt dette i det hele tatt :-(

Har også prøvd å få hjelp til å rette det opp, men ikke noen suksess enda.

Om det er noe du lurer på så har jeg maiuladresse: nyhund@online.no

Snakkes, om enn ikke på PM ;-)

Emte

Nangijala:

Medlemmet har valgt å ikke være tilgjengelig gjennom forumets meldingssenter.

Denne meldingen har ikke blitt sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...