edlitam Skrevet 10. August 2009 Rapporter Skrevet 10. August 2009 Jeg har fått meg en ipod toutch, og har en konto på itunes. Er det da mulig å laste ned spill og programmer?
Garmen Skrevet 10. August 2009 Rapporter Skrevet 10. August 2009 Jeg har fått meg en ipod toutch, og har en konto på itunes. Er det da mulig å laste ned spill og programmer? Nå har jeg iphone, ikke ipod, men ja, alt burde være i orden da Bare å snoke rundt på itunes store, og jeg anbefaler spillet Puzzlings hvis det funker på ipod
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar