Gå til innhold
Hundesonen.no

Robur, hvor?


Guest Jonna

Recommended Posts

Noen som vet om forhandler som selger Robur i Oslo/Akershus?

Jeg sitter å vurderer bytte tilbake til det föret etter noen års opphold (flyttet for langt unna forhandler).

Håper det fins noen som selger det annet sted enn i Asker, men har problemer med å finne det. Noen som kan hjelpe?

Evt er det noen som har fått med seg om Eda hund&katt eller Dyrebutikken inne på senteret i Charlottenberg selger Robur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel den nærmeste. Takk for hjelpen. Må nesten tenke på om jeg kommer til å kjøre så langt :)

Fôrutsalgte på Hvalstad har fått nye eiere. Jeg vet ikke om de selger Robur lenger, men du kan jo høre med de:

Rortunet Forutsalg

Kirkeveien 56 A

1395 Hvalstad

66 84 73 23

Var der jeg handlet før, men jeg syns det var litt langt å kjøre igjennom hele Oslo og ut til Hvalstad.

Noe jeg forøvrig syns det er til 4poter også, men om jeg kjøper 2-3 sekker så holder jo det i ca 2 mnd.

Takk for hjelpen :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel den nærmeste. Takk for hjelpen. Må nesten tenke på om jeg kommer til å kjøre så langt :)

Var der jeg handlet før, men jeg syns det var litt langt å kjøre igjennom hele Oslo og ut til Hvalstad.

Noe jeg forøvrig syns det er til 4poter også, men om jeg kjøper 2-3 sekker så holder jo det i ca 2 mnd.

Takk for hjelpen :|

På 4poter har de også masse annet spennende også, vi er stadig der og handler, kjempe koselige folk som jobber der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...