Gå til innhold
Hundesonen.no

Objektiv til Nikon D40

Ganzie

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter et 18-200 objektiv, eller noe i den gaten. Det må være lyssterkt, noe som da utelukker Sigma 28-200 f3,5-5,6, da jeg har lest omtaler og sett at en av ulempene her er at det er meget lyssvakt.

Noen av dere fotoguder som har råd og tips? Jeg trenger et objektiv som kan brukes til det meste. Har et Sigma 70-300 f4-5.6 fra før, men det er jo ubrukelig for nær-fotografering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter et 18-200 objektiv, eller noe i den gaten. Det må være lyssterkt, noe som da utelukker Sigma 28-200 f3,5-5,6, da jeg har lest omtaler og sett at en av ulempene her er at det er meget lyssvakt.

Noen av dere fotoguder som har råd og tips? Jeg trenger et objektiv som kan brukes til det meste. Har et Sigma 70-300 f4-5.6 fra før, men det er jo ubrukelig for nær-fotografering.

The perfect lense :angry: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den kompatibel med et Nikon D40?

Ja... når det står DX på linsen skal den være med motor i til Nikon kameraer. Jeg har sikelt på denne lenge og rpvd den og osv og jeg er bare såre fornøyd... jeg har bare noe nveldig store regninger om dagen.... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...