Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger


HHC

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

hmm, hvis Marco får 1 cert på en av de 2 utstillingene han skal på i Drammen i slutten av august så står han får championatet når han bikker 2 år. Og han blir 2 år 11 September så i teorien så kan han jo bli champion den helga.. :)

Tja, vi får nå se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Noen fra Hamar-området som skal oppover som har plass til en ekstra liten hund + handle denne?

Totalt OT men: Det heter ikke oppover når man reiser sørover/vestover, da heter det nedover evt bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt OT men: Det heter ikke oppover når man reiser sørover/vestover, da heter det nedover evt bortover.

*Ler* jeg blir stadig tilsnakket for den. Min uhelbredelige feil-formulering. Jeg sier opp selv til Danmark, jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Jippi! Håper på stor certet. Dommeren er Arne Foss hos oss, men jeg finner ikke så mye ut om han og papillon. Jeg har også sett på alle oppdrettere av Papillon i landet vårt som har hjemmeside (som funker) og det ser ikke ut til at noen av de (bortsett fra en hund) skal ned dit, så lurer på hvordan konkurransen blir.

Fristen er vell blitt utsatt til den 24, så jeg får meldt på når jeg kommer hjem :)

Yodel, om du finner transport, men ikke handler, så kunne jeg godt tenkte å hjelpe til om det ikke krasjer med tider :whistle: Det er samme dag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Jippi! Håper på stor certet. Dommeren er Arne Foss hos oss, men jeg finner ikke så mye ut om han og papillon. Jeg har også sett på alle oppdrettere av Papillon i landet vårt som har hjemmeside (som funker) og det ser ikke ut til at noen av de (bortsett fra en hund) skal ned dit, så lurer på hvordan konkurransen blir.

Fristen er vell blitt utsatt til den 24, så jeg får meldt på når jeg kommer hjem :)

Yodel, om du finner transport, men ikke handler, så kunne jeg godt tenkte å hjelpe til om det ikke krasjer med tider :whistle: Det er samme dag ihvertfall.

Arne Foss dømte papillon på Sunndalsøra i april og i Sunnmørshallen i mai, så du kan jo se på DogWeb hva han gjorde da. Samme hannhunden ble i hvert fall BIR begge steder, men jeg husker jo ikke hva han het... Er fra kennel Dob, dog.

Ellers er Arne Foss en veldig, veldig koselig dommer å stille for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Foss dømte papillon på Sunndalsøra i april og i Sunnmørshallen i mai, så du kan jo se på DogWeb hva han gjorde da. Samme hannhunden ble i hvert fall BIR begge steder, men jeg husker jo ikke hva han het... Er fra kennel Dob, dog.

Ellers er Arne Foss en veldig, veldig koselig dommer å stille for!

Yei :whistle: Fra oppdretteren min da! Dobs :) Men da skal vell dette gå fint, spesielt når det er en hyggelig dommer.

Edit: Og om han dømmer samme hund BIR begge gangene så har han endten peiling, eller sett oppdretteren før, eller ser i katalogen :) Men han har sikkert peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yei :whistle: Fra oppdretteren min da! Dobs :) Men da skal vell dette gå fint, spesielt når det er en hyggelig dommer.

Edit: Og om han dømmer samme hund BIR begge gangene så har han endten peiling, eller sett oppdretteren før, eller ser i katalogen :) Men han har sikkert peiling.

Nå var det bare fire uker mellom de to utstillingene, men da liker han i hvert fall den typen.

Også husket jeg feil kennelnavn, den er fra Sneff. Du ser hunden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...