Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter på valp (Endelig!)


HeraHiromi

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Nå begynner de å bli søte da. :) Hiver meg gjerne med Silje og dere på et aldri så lite valpetreff, venter jo valp jeg også. :wub:

Så kjekt! Er det også en Belger? Hva tid kommer din valp? Da er vi snart en liten valpegjeng i Stavanger :lol: Kjenner ikke så mange med hund, så dette blir gøy. De jeg kjenner med hund er liksom ikke interessert i hund :aww: Men nå er jo jeg litt over middels interessert. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Er det også en Belger? Hva tid kommer din valp? Da er vi snart en liten valpegjeng i Stavanger :wub: Kjenner ikke så mange med hund, så dette blir gøy. De jeg kjenner med hund er liksom ikke interessert i hund :aww: Men nå er jo jeg litt over middels interessert. hehe

Det er en belger det også ja, ei lita svart jente. :) Hvis alt går som det skal, så skal jeg hente henne mot slutten av neste uke. :lol:

Alltid kjekt med nye hundevenner ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var kjempe søte. :D

Er hvit gjeterhund en godkjent rase i Norge? :wub:

Hvit gjeter er godkjent ja :aww: Nå har de fått egen raseklubb også: Hvit gjeterhundklubb

Det er en belger det også ja, ei lita svart jente. :D Hvis alt går som det skal, så skal jeg hente henne mot slutten av neste uke. :)

Alltid kjekt med nye hundevenner ja. :lol:

Da har du ikke så lang ventetid igjen :) Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke noe vettugt å komme med enda i denne tråden, men må bare si at det kribler i hele kroppen! Nå er det 4,5 ukers ventetid igjen :lol: *veldig veldig utålmodig*

Når valpene er 7 uker skal de ta valpetest av dem for å se hvem som skal ha hvem. Det blir spennende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh myy lord :ahappy:

Noe så hinsides herlig!

Har oppdretter kommet med noen tanker om hvilken valp som kan passe dere?

Nei, har prøvd å fiske litt. Vi får nok ikke vite noe før om 3 uker. Da skal de valpetestes for å finne rett hund til rett eier. Danmark føles uendelig langt borte akkurat nå. Har lyst å besøke dem å stikke hodet ned i valpekassen :ahappy:

Så herlige de er! :hug:

Ja, de er fantastiske :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretter har lagt ut 6 UKERS bildene : )

Nå begynner jeg å lure på hvilken av dem vi skal ha. Jeg har en liten magefølelse på at det blir den med beige halsbånd... Nå blir det jo snart valpetest så da bestemmer de hvem som skal hvor. Utrolig spennede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min stemte ikke i det hele tatt foreløpig :sint_01: Oppdretter skrev netopp i en mail at den med beige halsbånd var for forsiktig av seg til barnefamilie, den rosa var veldig frempå og litt vill og likte godt å bite i bukkseben, så den var hun også litt i tvil om :) Så hun sto litt i mellom grå og lilla som var litt mer dempet enn den rosa. hehe, men de kunne endre seg en del mellom 7 og 8 uke, så det kan jo også snu :)

Ååååå det er så utrolig spennede :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-3969-1253564654_thumb.jpg

Ja, da har vi fått vite hvem av de små som er vår :P Oppdretter valgte den rosa til oss. Ut av testen ble hun en B med pil ned mot C :)

For de som lurer på hva de forskjellige bokstavene står for kan dere lese på oppdretter sin side under "hvalpe 7 uker" (H-kull)

Hun skal ivertfall være en selvsikker og leken valp :)

Har litt problemer med å legge inn bilde. Så det ble litt lite :)

:):P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...