Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstern Harddisk?


LindaM

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en bra men billig ekstern harddisk. Jeg hadde en 500GB "Maxtor", men den datt i gulvet har den tatt kvelden, heh :getlost:

Jeg har for øyeblikket en HP pavilion dv6000(ellerno), har hatt den siden julen 06, og forsikringen går ut i desember i år.. (den er forøvrig på reprasjon akkurat nå - da skjermkortet fikk nok..), men en MacBook Pro står på ønskelisten, og vil at harddisken skal kunne brukes til den også.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drar opp*

Jeg er forresten ikke sikker på om den gamle jeg har/hadde faktisk er ødelagt, men den er sånn som trenger strøm fra veggen - og jeg er litt usikker på om det er den som er problemet, for den "lyser" akkurat i det jeg putter i kontakten, men etter jeg har puttet den inn, vil den ikke lyse grønt lenger :) Den suser da, men fungerer ikke :)

Har sett mye på komplett, og ser at man kan få dem helt nede i 250 kr. Men er det sånn at du betaler for kvalitet her, eller har det ikke så mye å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drar opp*

Jeg er forresten ikke sikker på om den gamle jeg har/hadde faktisk er ødelagt, men den er sånn som trenger strøm fra veggen - og jeg er litt usikker på om det er den som er problemet, for den "lyser" akkurat i det jeg putter i kontakten, men etter jeg har puttet den inn, vil den ikke lyse grønt lenger :) Den suser da, men fungerer ikke :)

Har sett mye på komplett, og ser at man kan få dem helt nede i 250 kr. Men er det sånn at du betaler for kvalitet her, eller har det ikke så mye å si?

Lacie eksterne hardisker er rimelige, gode og takler en støt og to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har / hadde to slike i 500Gb...

robuste og gode disker...

(hadde fordi jeg gikk lei av den elendeige overføringshastigheten med USB, så jeg plukket ut diskene å satte de inn i stasjonær pcn i stede....)

Men ærlig talt så er det litt hipp som happ, man får hva man betaler for...

Alle må ha strøm fra stikkontakt utenom 2,5" disker som bruker en eller to usb porter til strøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...