Gå til innhold
Hundesonen.no

Snart cockervalper:)

cockerella

Recommended Posts

Nå er det ikke lenge igjen til vi endelig får vårt første kull! Mazie har termin 4.august, men jeg har på følelsen at hun kommer litt før. Hun er fremdeles sprek og hopper opp i sofaen. Det hadde jeg ikke trodd at hun skulle klare på dette tidspunktet, men det er vel agilityhunden som viser seg?

Vi har vært på røntgen og det ser ut som om det kan være hele 8 valper. Dette er så spennende at det nesten ikke er til å holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der, ja. Så søt hun er. :lol:

Ja, ikke sant? Og jeg er heeeelt objektiv :getlost:

Tror det blir flotte valper. Pappaen er en tysk import White Russian vom Schloss Hellenstein (Martin) som jeg mener passer Mazie perfekt- er eksteriøst sterk der Mazie har sin lille svakhet, og viktigst av alt; en skikkelig trivelig og grei kar! Og da spiller det ingen rolle at han ikke har like mange bokstaver foran navnet sitt som sine kennelkompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et nydelig vær, flott for meg, men det er varmt for den blivende mor. Hun har begynt å grave masse. Slipper jeg henne ut i hagen, så leter hun opp "huleplasser" og graver og graver. Hun graver inne også, både i buret og i senga. I dag er dag 59, så det drøyer nok noen dager til. Men det er innmari spennede for oss som aldri har vært med på dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farger forventer dere? Som mor eller forskjellig?

Vi forventer i hovedsak blue/roan, men det er også mulig at det kan bli orange/roan. Mammaen var en av 2 blue i et kull på 8, de andre var orange roan. Pappaen har mye blue og sort/hvit bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene ble født i natt! Det startet halv fire og var over rett før sju. Og en av oss fikk rett når det gjelder fordeliga :getlost: Jeg har skrevet litt i bloggen på hjemmesiden, og bilder kommer der etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...