Gå til innhold
Hundesonen.no

Baghera og Nemi

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet
Sukk Baghera :)

Bra du laget tråd til dem! :twisted:

De har da tråd. Dette er bare bildetråd. :) Men ja, kanskje vi skal få til å møtes en dag, sånn at Baghera kan sikle på deg?

Oh my gooood, det tryne på den bikkja. :icon_confused:

Mæhæ, det er bare et av mange, jeg lover! :)

Skrevet

Det er kjempeflott med drektig Nemi... Men det er nå Baghera som er den gromme da,herlige dyret med nydelige øyne :icon_confused:

Skrevet
De har da tråd. Dette er bare bildetråd. :) Men ja, kanskje vi skal få til å møtes en dag, sånn at Baghera kan sikle på deg?

Haha! Var litt trøtt da jeg svarte. Trodde jeg var inne på 'din hund' forumet. Kan ikke huske at jeg har sett noen tråd for dem der inne jeg. (men kanskje jeg roter og tilogmed har svart i den :icon_confused: )

Uansett, vil gjerne treffe dere en dag! :twisted:

Blir ikke helt klok på hvor du bor? Sandefjord? Men av og til er du ved gardemoen?

Skrevet
Haha! Var litt trøtt da jeg svarte. Trodde jeg var inne på 'din hund' forumet. Kan ikke huske at jeg har sett noen tråd for dem der inne jeg. (men kanskje jeg roter og tilogmed har svart i den :getlost: )

Uansett, vil gjerne treffe dere en dag! :lol:

Blir ikke helt klok på hvor du bor? Sandefjord? Men av og til er du ved gardemoen?

Det er nok en stund siden jeg har oppdatert, hvis den er der. :( Jeg bor i Sandefjord ja, og noen ganger er jeg på Gardermoen, ja. Skal dit i slutten av august, men da skal jeg ikke ha med Baghera. Skal du til NKK Bjerke?

Edit: Valpeshowet på Ås! Dit skal Baghera være med.

Skrevet

Så bra :(

Ja, og jeg skal kanskje en tur innom bjerke også :lol:

Gleder meg til å hilse på Baghera :getlost: Og deg da :(

Skrevet
Så bra :(

Ja, og jeg skal kanskje en tur innom bjerke også :lol:

Gleder meg til å hilse på Baghera :getlost: Og deg da :(

Jess, det blir gøy! Gleder meg til å hilse på dere også, og kose med ørene til Ellie ;)

Skrevet
Haha, det er da bare å kose, det. Han blir veldig glad. :(

Så glad at han må bjeffe litt faktisk, skjønneste rynkedyret! :getlost:

Herlige bilder! :lol:

Skrevet

Ja du må kose med ørene :lol:

Drar forresten en uke til syden nå, og kommer hjem natt til utstillingen så får ikke avtalt noe, men regner med at vi kjenner hverandre igjen på hundene :getlost:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...