Gå til innhold
Hundesonen.no

Baghera og Nemi


SoppenCamilla

Recommended Posts

De har da tråd. Dette er bare bildetråd. :) Men ja, kanskje vi skal få til å møtes en dag, sånn at Baghera kan sikle på deg?

Haha! Var litt trøtt da jeg svarte. Trodde jeg var inne på 'din hund' forumet. Kan ikke huske at jeg har sett noen tråd for dem der inne jeg. (men kanskje jeg roter og tilogmed har svart i den :icon_confused: )

Uansett, vil gjerne treffe dere en dag! :twisted:

Blir ikke helt klok på hvor du bor? Sandefjord? Men av og til er du ved gardemoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Var litt trøtt da jeg svarte. Trodde jeg var inne på 'din hund' forumet. Kan ikke huske at jeg har sett noen tråd for dem der inne jeg. (men kanskje jeg roter og tilogmed har svart i den :getlost: )

Uansett, vil gjerne treffe dere en dag! :lol:

Blir ikke helt klok på hvor du bor? Sandefjord? Men av og til er du ved gardemoen?

Det er nok en stund siden jeg har oppdatert, hvis den er der. :( Jeg bor i Sandefjord ja, og noen ganger er jeg på Gardermoen, ja. Skal dit i slutten av august, men da skal jeg ikke ha med Baghera. Skal du til NKK Bjerke?

Edit: Valpeshowet på Ås! Dit skal Baghera være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må kose med ørene :lol:

Drar forresten en uke til syden nå, og kommer hjem natt til utstillingen så får ikke avtalt noe, men regner med at vi kjenner hverandre igjen på hundene :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...