Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg må jo presentere meg :D


Boston eier

Recommended Posts

Jeg er en jente på 25år. kan vel kanskje si kvinne :(

jeg har en boston terrier og tidlig eier av denne berømte "går hjem selv" hunden :wub: men tilhører familien igjen etter den stygge saken.

jeg er fra oslo men flyttet til sarpsborg desember 2006.

jeg er utdannet frisør og jobber på parfymeri. ønsker egentlig å jobbe som fengsels betjent :(

mine interesser er ikke så vanskelig å gjette seg frem til. det er seff hunder!! jeg har hatt hund hele livet og i familien har vi drevet med hundekjøring (vet ikke hva sporten heter) det er med husky som trekker sleder.

så vi er veldig glad hunder og dyr generelt :lol:

post-5652-1248790376_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og velkommen til hundesonen! :( Trist å lese om jack'en, - kjempebra at alt ordnet seg til slutt! Håper du vil trives her inne!

Hehe, jeg har faktisk også lyst til å bli fengselsbetjent... :wub: Men tror skolen krever 4.0 i karakternsitt, og jeg har bare 3.9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei kvinne!

Hyggelig med en presentasjon, nå er du "kvinne" istedetfor "jeg går hjem selv"-dama. :wub: Tør jeg ymte frempå at frisør/parfymeridame er et par steg unna fengselsbetjent? Uansett, det er bra å ha mål i livet! Du har veldig søte hunder, eller hund, om du vil, godt å høre at jack'en fikk et permanent hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Er så hyggelig at det ordnet seg for "går hjem hunden":wub:

Jeg synes forresten fengselsbetjent er noe som er veldig opnåelig for deg, selv om snittet er et poeng høyere enn du har burde du søke:)

Jeg har kommet inn på politihøyskolen nå, og der er snittet egentlig 4,7, men jeg kom inn med litt over 4 i snitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...