Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetrøbbel i tråden til Enya og Shakira

Recommended Posts

Når jeg oppdaterer tråden eller går ut og inn igjen er det veldig uforutsigbart hvor mange eksemplarer av bildet som ligger der. Tenker på bildet som heter 002ed.png

Bildet ligger inne to ganger nå (lagt inn linken to ganger), men sist jeg så på visningen av tråden ligger det bare ett eksemplar av bildet der. Plutselig er det to igjen, uten at jeg har gjort noen endringer.

Grunnen til at jeg la inn linken to ganger er at bildet ikke kom opp med bare den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg oppdaterer tråden eller går ut og inn igjen er det veldig uforutsigbart hvor mange eksemplarer av bildet som ligger der. Tenker på bildet som heter 002ed.png

Bildet ligger inne to ganger nå (lagt inn linken to ganger), men sist jeg så på visningen av tråden ligger det bare ett eksemplar av bildet der. Plutselig er det to igjen, uten at jeg har gjort noen endringer.

Grunnen til at jeg la inn linken to ganger er at bildet ikke kom opp med bare den ene.

Hei,

Har du link til tråden ? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Edit: mer rart her nå, du står fortsatt som den siste som har skrevet i denne tråden. Selv når jeg trykker på logoen for å komme til hovedsiden.

Edit2: etter at jeg endret står jeg som den siste. Mulig det bare er forsinkelser, ikke lagt merke til det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...