Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp


Karris

Recommended Posts

Vet ikke hvordan det funker på adobe, men jeg skjønnte i alle fall at du ville lage en link som linker til en annen side (det var sånn ikke sant?). Du vil altså f.eks lage en meny? Hvor det kanskje står:

Om meg og du vil at denne teksten skal linke til siden om meg, korrekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det funker på adobe, men jeg skjønnte i alle fall at du ville lage en link som linker til en annen side (det var sånn ikke sant?). Du vil altså f.eks lage en meny? Hvor det kanskje står:

Om meg og du vil at denne teksten skal linke til siden om meg, korrekt?

Jepp! :P Godt jeg har deg til å oversette for meg! :P

Ser ikke ut til at det er så mange som har lyst til å fortelle meg hvordan jeg gjør det da men... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare legge en link på teksten?

Vet ikke hvilket program du bruker, eller hvordan det funker, men du kan prøve å:

- Markere, og deretter høyreklikke på teksten, og se om det kommer opp noe lignende "hyperkobling"

- Markere, og se om du finner et blide av en liten kjetting på en måte, eller to ledd liksom som henger i hverandre, og trykke på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare legge en link på teksten?

Vet ikke hvilket program du bruker, eller hvordan det funker, men du kan prøve å:

- Markere, og deretter høyreklikke på teksten, og se om det kommer opp noe lignende "hyperkobling"

- Markere, og se om du finner et blide av en liten kjetting på en måte, eller to ledd liksom som henger i hverandre, og trykke på den.

Takk for svar! Skal prøve på det! Må bare vente til jeg få fiksa pc-en min... Hele hardisk driten har streika! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I GoLive merker du bare teksten, og så skriver du inn adressen i den boksen til høyre på skjermen hvor det står hyperkobling eller noe lignende, det er en sånn "link" ting ved siden av der, sånn to leddet kjetting på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...