Karoline Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Skrevet 27. Januar 2005 Enja spisr HAPPY fòr hun.... sluker det med god apetitt!! Noen andre som bruker det??
Heidi Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Skrevet 27. Januar 2005 Nope bruker ikke dette fòr har heller ikke sett det i dyrebutikker heller Er det et dyrt fòr eller?
Karoline Skrevet 27. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2005 Vi kjøper det der ute på den førerhundskolen som enja er fra.... 300 kr eller noe sånt....
Cavalier&Collie Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Skrevet 27. Januar 2005 Har ikke hørt om Happy før :?
Renate A Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Skrevet 27. Januar 2005 Er det Happy Dog du mener?? Har hørt om noen som brukte det, men som fikk dårlig avføring, men det kan jo bare være at akkurat denne hunden ikke tålte det fôret.
Karoline Skrevet 28. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2005 Er det Happy Dog du mener?? Har hørt om noen som brukte det, men som fikk dårlig avføring, men det kan jo bare være at akkurat denne hunden ikke tålte det fôret. Ja Happy dog... Tror det er bra for labradorer... for de har bare labradorer der hvor vi kjøper det....
Ricco Skrevet 1. Februar 2005 Rapporter Skrevet 1. Februar 2005 Jeg selger og bruker Happy Dog selv, har gjort det i vel 2 år, og mine hunder har ikke problemer med avføringen.... Men jeg håper at de du nevnte Renate A. gikk tilbake til selger da for å få pengene sine igjen... Happy Dog har nemlig en sånn ordning at du får pengene igjen om ikke foret fungerer på hunden.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar