Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon Eos 450D


Midas

Recommended Posts

Noen som har det kameraet?

Jeg vurderer å kjøpe meg kamera iløpet av høsten. Jeg har ingen anelse om hva som funker bra, og i tillegg er enkelt å bruke.

jeg kan ikke ha et kamera jeg må gå kurs for å kunne ta bra bilder med liksom.

Dere som evt har dette, hvordan er det i bruk og hvilket objektiv har dere kjøpt til?

Noen som har andre forslag til kamera som er grei i bruk i 5-6000 klassen?

Edit for å si, kan noen flytte denne til foto og tilbehør?? La den inn på feil sted :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det og er veldig fornøyd. Kjøpte det ifjor og det har aldri vært noe problemer med det til nå. Kjøpte kamerahuset med standard linsen på 18-55mm. Helt ok objektiv, men ville idag heller ha kjøpt et bedre objektiv fra første stund. Kamera tar gode bilder med "standard innstillingene" og er ikke vanskelig i bruk synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dette selv, og har vært veldig fornøyd de tre ukene jeg har hatt det. I går fikk jeg er rart problem, den vil ikke fokusere når jeg ser gjennom objektivet er alt veldig blury. Det som er superrart er at når jeg så ser på skjermen så er bildet helt i fokus! Er det ødelagt tror dere? Eller kan jeg ha tykket på noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er ødelagt, har sikkert bare kommet borti noe, mulig det er det "rullehjulet" rett ved der du "titter in" for å ta bildet? Det er nemlig en "pil"/"markering" på det hjulet, og det skal peke rett på midten av det |-+ tegnet (eller noe lignende :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK! Det stemte faktisk det, det skal være rullet helt opp. Det er rimelig utrolig at de ikke visste dette når jeg ringte Canon support i dag, var rett før jeg sendte det inn..

Hihi, så bra det funket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...