Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har funnet noe stilig!


Midas

Recommended Posts

Det er jeg nok ikke, men synes dette var såpass gøy og billig at jeg måtte selvfølgelig vise dere.

Jeg skal kjøpe meg en Asus Eee 1000HE og satt å så på bilder av den da jeg kom over denne siden! Her kan du kjøpe "trekk" til å feste på pc, mobil, ipod you name it! Det er lett å ta av og bytte ut, og de er billige slik at du kan ha flere design på tingen din. Jeg synes dette var ganske kult... :banana:

Jeg tror jeg må kjøpe en sånn til ipoden min, så jeg kan variere litt i utseende på den, selv om den er veldig fin og lilla :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Du er nok ikke den eneste som vet om det, nei :banana: Venninna mi har slik til iPoden sin, og de er veldig kule! Tror jeg skal kjøpe en sånn til iPoden min jeg også :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på jobb og av en eller annen grunn er den siden ikke tillatt for meg å gå inn på. Og hjemme er pc'en så treg at jeg ikke gidder å sitte på dataen... Kan noen fortelle meg om de har "trekk" til iPod Mini, eller har de kun til den nyeste modellen iPod Nano?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men litt mer begrenset utvalg enn til en del andre ser det ut til ved et raskt overblikk.
Ok, takk. Jeg får vel kanskje slå på den trege dataen når jeg kommer hjem og sjekke ut linken. Er liksom bare det at faren er stor for at jeg slår til maskinen i ren frustrasjon - jeg takler ikke trege pc'er! :icon_confused:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som klarer å skjønne om denne skal passe til "vanlige" laptoper? Har en Toshiba, vet ikke hvilken Toshiba...

Det står at den skal passe til 15" og ned til 12", men at du må skjære den til selv hvis du har en mindre enn 15" skjerm. Så da kommer det an på hvor stor skjermen din er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Vet du hvor stor skjermen din er?

Ehe, nei. Jeg var litt blind i stad, ser nå at det står hvor stor skjermen skal være. Hehe, takker for at du hjalp meg til å se det :lol:

Edit; Takk, Marit&Dina. Er ikke så *kremt* flink i engelsk .. enda :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er småstupid jeg føler jeg, for jeg skjønner ikke helt åssen disse funker... Har Iphone, og har hatt type silikonbeskyttelse til den, men disse her ser jo bare ut som bare telefonen/ipoden med fancy mønster..??

aah, kan ikke noen forklare meg, for de var skikkelig kule, og jeg vil ha;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at de er laget av et msteriale som beskytter pc og ipod mot støt og skraper. De er nok ikke laget av gummi som den vanlig iphone/ipod touch beskyttelsen er, men de skal beskytte disse og. Jeg har ikke fått min enda, men jeg gleder meg veldig til å få den. Det står på hjemmesiden at du med denne ikke trenger å bruke sånnmappe til å ha pcen inni, men det tror jeg nok at jeg ville brukt fordi. Den skal hvertfall være ganske solid. Det som er kult er jo at du kan ta de av og på slik at man kan kjøpe flere og bytte på :icon_confused: Jeg betalte 166kr for en til ipod nano 4gen, en til ipod touch og porto. Det er ikke så ille synes jeg.

Edit for å prøve å forklare litt mer. Jeg ser for meg at det limes fast på en slik måte som f.eks de merkene som ofte er på nye solbriller, og mobiler. Det beskytter mot riper, men det er nok ikke lim på de, siden de kan takes av og på uten at det setter igjen merker på ipoden eller pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit for å prøve å forklare litt mer. Jeg ser for meg at det limes fast på en slik måte som f.eks de merkene som ofte er på nye solbriller, og mobiler. Det beskytter mot riper, men det er nok ikke lim på de, siden de kan takes av og på uten at det setter igjen merker på ipoden eller pcen.

Men om det er sånn, så må de jo ramle av utrolig fort? Eventuelt være så fristende å pelle av at man bare ikke klarer å la være :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men hvis du vil kan jeg oppdatere her når jeg får min for å få forklart bedre hvordan den er. Har egentlig ikke peil :icon_confused: Håper den sitter godt da, hvis ikke vil det jo bare bli stygt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...