Kristiin Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2009 Noens som vet hvordan jeg får til en slik kalender på høyresiden i wordpress sin blogg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2009 Ligger vel under widgeter et sted, om jeg ikke husker feil. Er ikke sikkert alle temaer har kalender da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2009 Jeg fant en blogg som hadde samme tema som meg og kalender, så det må da være mulig.. her er bloggen edit: finner heller ikke noe som heter widgeter.. Bare "min konto" og "mitt kontrollpanel" .. (jeg må ha det inn med te-skje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2009 Ok, et øyeblikk, skal logge meg inn da og sjekke Appearance - widgets - også legger du til det du vil ha. Slik er det på min iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2009 der fant jeg widget tingen ja ... *flau* takk for hjelpen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2009 Kremt* spør her om noe annet jeg.. Går det ann og bare ha ett blogge-innlegg på en side? Det blir så utrolig lang side (lagt ut mye bilder) når alle innleggene skal være på en side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2009 fant det ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar