Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger flyttes til Hamar


MartineH

Recommended Posts

Ah, da stemte det jeg hørte i fjor! Ut i fra opplysningene jeg fikk var jeg rimelig sikker på at det kom til å bli slik, men det er jo greit å få det bekreftet. Vikingskipet er jo større enn hallen i Kongsvinger og det er lettere for meg å komme meg dit, så for min del er det helt greit :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, jeg som pleier å kombinere kongsvingerutstillingen med harryshopping i Sverige!

Enig!

Hamar tiltrekker over hodet ikke.

Får virkelig håpe at NKK Lillestrøm har ok dommere, ellers blir det nok Stockholm i desember i stede...

Kongsvinger var aktuell om det ikke ble tur til Lillestrøm, men ikke når den ligger på Hamar tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, jeg som pleier å kombinere kongsvingerutstillingen med harryshopping i Sverige!

*Nikke*

Særlig når man blir vinket rett gjennom tollkontrollen fordi man er en av mange på utstilling :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt i orden jeg! :icon_cry: Det er kortere å kjøre til Hamar, og Kongsvinger har vært uaktuell pga avstand. Nå blir den aktuell fordi den er flyttet nærmere. Harrytur tar halvannen time herfra, så det kan jeg gjøre ellers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Synes det er helt i orden jeg! :) Det er kortere å kjøre til Hamar, og Kongsvinger har vært uaktuell pga avstand. Nå blir den aktuell fordi den er flyttet nærmere. Harrytur tar halvannen time herfra, så det kan jeg gjøre ellers. :aww:

Nå er det mulig jeg har litt tungt for det, men når man kjører fra trøndelag, så er jo det noen timers biltur. Spiller det da noen rolle å sitte i bilen 1time ekstra? Det tar jo ikke mer en det å kjøre fra Hamar til Kongsvinger. Jeg syns det er synd, for de to(?) årene det har vært på Kongsvinger har jeg ikke hatt mulighet, men i år har jeg satt av helgen, men så blir det flyttet.. Da gidder jeg nok ikke å dra bare for å miljøtrene valpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg har litt tungt for det, men når man kjører fra trøndelag, så er jo det noen timers biltur. Spiller det da noen rolle å sitte i bilen 1time ekstra? Det tar jo ikke mer en det å kjøre fra Hamar til Kongsvinger. Jeg syns det er synd, for de to(?) årene det har vært på Kongsvinger har jeg ikke hatt mulighet, men i år har jeg satt av helgen, men så blir det flyttet.. Da gidder jeg nok ikke å dra bare for å miljøtrene valpen.

Så vi som kommer "helt fra Trøndelag" må fint belage oss på å kjøre en time ekstra, men du som faktisk da bare trenger å kjøre en time, gidder ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg har litt tungt for det, men når man kjører fra trøndelag, så er jo det noen timers biltur. Spiller det da noen rolle å sitte i bilen 1time ekstra? Det tar jo ikke mer en det å kjøre fra Hamar til Kongsvinger. Jeg syns det er synd, for de to(?) årene det har vært på Kongsvinger har jeg ikke hatt mulighet, men i år har jeg satt av helgen, men så blir det flyttet.. Da gidder jeg nok ikke å dra bare for å miljøtrene valpen.

Ja, det er noen timers biltur, men hvorfor skulle jeg ønske å kjøre lengst mulig?

Så vi som kommer "helt fra Trøndelag" må fint belage oss på å kjøre en time ekstra, men du som faktisk da bare trenger å kjøre en time, gidder ikke?

:aww: Vi bor jo så langt oppi gokk kan skjønne, at en time fra eller til gjør jo ingenting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har kjørt andre veien, til NKK Trondheim, som slettes ikke var i Trondheim, men på Stjørdal.. Om det er 6 eller 7 timer å kjøre er liksom ikke utslagsgivende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg har litt tungt for det, men når man kjører fra trøndelag, så er jo det noen timers biltur. Spiller det da noen rolle å sitte i bilen 1time ekstra? Det tar jo ikke mer en det å kjøre fra Hamar til Kongsvinger. Jeg syns det er synd, for de to(?) årene det har vært på Kongsvinger har jeg ikke hatt mulighet, men i år har jeg satt av helgen, men så blir det flyttet.. Da gidder jeg nok ikke å dra bare for å miljøtrene valpen.

Seriøst? Hvorfor er min time mindre verdt enn din time?

Edit: 2ne, det er vel relativt. Jeg kjører ikke til Kongsvinger, men Hamar derimot er greit (aner ikke om jeg skal enda da). Nå som den flyttes så vurderer jeg faktisk å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har kjørt andre veien, til NKK Trondheim, som slettes ikke var i Trondheim, men på Stjørdal.. Om det er 6 eller 7 timer å kjøre er liksom ikke utslagsgivende..

Stjørdal er jo bare en halvtime fra Trondheim! :):aww:

---

Jeg trodde vel egentlig det var lengre å kjøre, nærmere halvannen time, kanskje to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: 2ne, det er vel relativt. Jeg kjører ikke til Kongsvinger, men Hamar derimot er greit (aner ikke om jeg skal enda da). Nå som den flyttes så vurderer jeg faktisk å dra.

Det er mulig det er relativt for "dere i Gokk", den var tydeligvis ikke det for oss bortskjemte østlendingene hvis tid er mye viktigere enn deres :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det er relativt for "dere i Gokk", den var tydeligvis ikke det for oss bortskjemte østlendingene hvis tid er mye viktigere enn deres :aww:

Ikke helt det jeg siktet til - vær og føreforhold er vel ofte noe annerledes i oktober enn i juni. Forøvrig var det vel svært mange som mente at om de nå ikke klarte å finne et sted i Trondheim (dødsteit forøvrig) så burde den vært arrangert på Støren. Det ville faktisk gitt Trondhjemmerne lengre kjørevei enn til Stjørdal, men dere ville spart minst 1 1/2 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...