Gå til innhold
Hundesonen.no

Registrerer du hunden med fullstending navn hos veterinæren?


Artemis

Fullt navn vs. kallenavn  

75 stemmer

  1. 1.

    • Hele navnet
      3
    • Kun kallenavn
      54
    • Har gjort begge deler
      13
    • Vet ikke/har ikke langt og fancy navn på hunden
      5


Recommended Posts

Når jeg skal bestille time hos legen, sier jeg MITT navn, ikke hundens? :)

Jeg sier også mitt eget navn hvis jeg skal til legen, hos dyrlegen derimot, må jeg nesten si hvilket dyr det gjelder i tillegg til mitt eget navn. :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt kallenavnet, men tror jeg skrev hele navnet da jeg registrerte chippen. Det begynner å bli noen år siden nå, så jeg husker ærlig talt ikke helt nøyaktig hva jeg gjorde. Står i alle fall "Venus" når vi får den årlige innkallingen til revaksinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Tinka kun registrert i NOX, men jeg har jo gitt henne et litt fancy navn (Tinka Tequila). Og det er navnet jeg har brukt hos veterinærer. Men nå sier jeg som regel hele navnet til folk som spørr og sånn, med mindre det er barn og sånn da. Men sier det jo med en spøkefull tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier også mitt eget navn hvis jeg skal til legen, hos dyrlegen derimot, må jeg nesten si hvilket dyr det gjelder i tillegg til mitt eget navn. :P :P

:P

Jeg har kun en hund, så da er det ikke alltid jeg sier navnet hans.

Hender de spør om det er Diesel, og da svarer jeg seff ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Tja, jeg har alltid brukt kun kallenavn, men da jeg skulle ha veterinærattest på valpekullet mitt, var det greit å registrere de med hele navnet, så da ble det sånn denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...