Kristiin Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 Her er bildene fra lørdag: http://s300.photobucket.com/albums/nn33/Kr...mview=slideshow (trykk på linken) NB! (28.) Lagt til 83 nye bilder fra søndagen i slideshowet! (ligger fremst)
Guest Jonna Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 "Litt" bilder fra meg også AK på utstillingen: 2ne sin Norris: Caroline sin Villa:
Caroline Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 Næmmen Villa jo Enda så mye jeg prøvde å flate ut pelsen på ryggen ser hun fortsatt ut som en lodott Den legger seg vel etterhvert som dekkhårene kommer igjen, hun er bare såvidt på vei opp i pels..
ToneS Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Kommer med bilder når jeg har fått lagt de inn og slettet de verste... tok bare 777 bilder tilsammen
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Allright, endelig kan jeg legge de ut. Det tar laaang tid å laste de opp. Bildene er ikke redigerte, så kvaliteten er så som så. Legger ut ca et bilde av hver rase, de som vil se mer av en rase eller agilitybilder kan spørre også legger jeg ut flere av det. Det var varmt! Juniorhandling lørdag: Gruppefinalene lør: *dele opp*
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Søndag, og vi startet på agilitybanen: Flere BIG finaler
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Jeg var å kosemoset på Saluki for første gang *snart ferdig*
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Oppdretter og avls grupper: *nest siste post*
KristinL Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Masse bilder ja! Herlige agilitybilder, fikk ikke med meg så mye agility jeg. Men utrolig artig å se på, både bilder og live
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Litt div bilder: Kjekkasen Og til slutt: Alle hundene på utstilling er ikke like grasiøse hele tiden...
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Masse bilder ja! Herlige agilitybilder, fikk ikke med meg så mye agility jeg. Men utrolig artig å se på, både bilder og live Hehe, ja det ble en del Har flere bilder av Micko også, hvis du vil ha..?
KristinL Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Ja, veldig gjerne! Jeg har ingen nemlig.. Venninna mi tok jo noen, men de har jeg ikke fått enda..
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Ja, veldig gjerne! Jeg har ingen nemlig.. Venninna mi tok jo noen, men de har jeg ikke fått enda.. Ok, da skal jeg legge de ut her når jeg kommer hjem
SFX Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Oh, har noen katalogen og kan si hva denne appenzelleren heter? Jeg kan vedde mye på at den var alene i rasen, de finnes ikke i Norge... Ellers: Fy søren som det støvet! Edit: Du har tatt bilde av BIR-hunden til ei venninne av meg - greit om jeg sender det til henne? Hun fikk ikke tatt så mange bilder selv.
Kristiin Skrevet 1. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Tone, du kunne ikke ha stått langt unna meg da vi har tatt agility-bilder av akkurat de samme hundene
Monab88 Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Kjempeflotte bilder, Tone! Har du flere bernerbilder? Oh, har noen katalogen og kan si hva denne appenzelleren heter? Jeg kan vedde mye på at den var alene i rasen, de finnes ikke i Norge... Ellers: Fy søren som det støvet! Jeg reagerte litt på den appenzelleren, for den står ikke oppført i katalogen. Den står heller ikke oppført i ringoversikten. I vår ring skulle det være en grosser først og deretter berner sennen, men bedømmelsen startet med appenzelleren. Grosseren var ei juniortispe på 1 år som heter Jomatanjo's Elle, og fikk blått.
SFX Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Jeg reagerte litt på den appenzelleren, for den står ikke oppført i katalogen. Den står heller ikke oppført i ringoversikten. I vår ring skulle det være en grosser først og deretter berner sennen, men bedømmelsen startet med appenzelleren. Grosseren var ei juniortispe på 1 år som heter Jomatanjo's Elle, og fikk blått. Da må det jo være en hvor betaling ikke er registrert i tide til katalogen ble trykket. Jaja, utstillingen kommer jo på DogWeb, og en finner det ut da. Men takk for hjelpen!
Kristiin Skrevet 1. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Noen som har mer dalmatinerbilder? det ligger vell noen i linken jeg la ut, fikk masse bilder av dalmisen ja, men la de ikke ut. Kan prøve og legge de ut om du vill?
ToneS Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Oh, har noen katalogen og kan si hva denne appenzelleren heter? Jeg kan vedde mye på at den var alene i rasen, de finnes ikke i Norge... Ellers: Fy søren som det støvet! Edit: Du har tatt bilde av BIR-hunden til ei venninne av meg - greit om jeg sender det til henne? Hun fikk ikke tatt så mange bilder selv. Har flere bilder av den appenzelleren også, hvis du vil se? Det støvet så voldsomt, at jeg måtte slette ca 60 bilder bare pga av støvet Det er greit ja Hvilken hund er det da? Har sikkert flere bilder av den også, hvis hun vil ha? Tone, du kunne ikke ha stått langt unna meg da vi har tatt agility-bilder av akkurat de samme hundene Jeg så deg ikke rundt agilityringen..? Var der i de første klassene, kanskje du stod på andre siden av ringen? Kjempeflotte bilder, Tone! Har du flere bernerbilder? Ja, mange Tok en del, kan legge de ut når jeg kommer hjem igjen. Noen som har mer dalmatinerbilder? Jada, de kommer senere i dag
Kristiin Skrevet 1. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Jeg så deg ikke rundt agilityringen..? Var der i de første klassene, kanskje du stod på andre siden av ringen? Jeg sto midtpå og på venstresiden. Jeg satt mest "midt på, på venstre siden" om du skjønner? Vi har jo tatt bilder av akkurat de samme hundene Det er jo bare og se på "vinkelen" min på bildene .
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar