Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdalsutstillinga 09

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Både kjente og ukjente hunder, orker ikke kommentere alle. Men det er sonen-parson, sonen-aussie, sonen-hovawart, sonen-basenji, sonen-beardis, sonen-springer, sonen-labbiser og sonen-handlet sheltie der, i alle fall. :)

IMGP8552.jpg

IMGP8554.jpg

IMGP8555.jpg

IMGP8609.jpg

IMGP8615.jpg

IMGP8616.jpg

IMGP8624.jpg

IMGP8628.jpg

IMGP8646.jpg

IMGP8654.jpg

IMGP8679.jpg

IMGP8686.jpg

IMGP8690.jpg

IMGP8700.jpg

IMGP8712.jpg

IMGP8719.jpg

IMGP8743.jpg

*dele opp*

Skrevet

Iiih! Tulla mi, jo! :) Skulle ønske du hadde fått et i profil, et sånt løpebilde.. Har ikke det jeg. :) (Ligger ikke noe annet snask på minnebrikken da? :) )

Skrevet
Iiih! Tulla mi, jo! :wub: Skulle ønske du hadde fått et i profil, et sånt løpebilde.. Har ikke det jeg. :lol: (Ligger ikke noe annet snask på minnebrikken da? :icon_confused: )

Nei, dessverre - jeg stod så keitete til. Men neste gang skal jeg prøve å få til det! :rofl:

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilder av Ally som ble tatt på oppdal ;) Veldig fornøyd med bildene der.

Hokksund___oppdal_2009_182.jpg

Hokksund___oppdal_2009_181.jpg

Hokksund___oppdal_2009_180.jpg

Bilde over her ble litt uklårt enest. Men det var pen uansett :)

• 11 months later...
Guest Dratini
Skrevet

Både kjente og ukjente hunder, orker ikke kommentere alle. Men det er sonen-parson, sonen-aussie, sonen-hovawart, sonen-basenji, sonen-beardis, sonen-springer, sonen-labbiser og sonen-handlet sheltie der, i alle fall. :)

IMGP8700.jpg

Næmmen, her er jo BlÅndi jo :banana: Har ikke sett disse før nå jeg :innocent: (lurer på om de ble tatt lørdag eller søndag, om du husker?).

Skrevet

Næmmen, her er jo BlÅndi jo :banana: Har ikke sett disse før nå jeg :innocent: (lurer på om de ble tatt lørdag eller søndag, om du husker?).

Hvis alle er fra samme dag, er de tatt søndag.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...