Gå til innhold
Hundesonen.no

Netcom mobilt bredbånd


Benedicte

Recommended Posts

Jeg har netcom mobilt bredbånd som i dag begynte å gå utrolig treigt.

Jeg har kommet til en nettside et par ganger hvor det står dette:

<h1 class="sIFR-replaced">Kjære kunde</h1> Du har nådd din maks volumgrense denne perioden og din hastighet vil bli satt ned til maks 200 kb/s.

Info om volumgrenser finnes i NetComs avtalevilkår for privat og bedrift.

Du har fremdeles mulighet å benytte ditt abonnement til å surfe, lese e-post, osv med redusert hastighet til neste måneds periode starter, eller du kan kjøpe en ekstra kvote for å oppnå full hastighet.

Full hastighet nå!

Ønsker du å få full hastighet kan du kjøpe 1 GB* ekstra kvote til kr 99,- ved å sende SMS med kodeord 1GB til 1989 fra ditt Mobilt Bredbånds abonnement.

* Gjenstående volumgrense vil ikke bli overført til neste månedsperiode

1) Jeg visste ikke at det var kvote på mobilt bredbånd??

2) Jeg ville ha mer hastighet og sendte "1GB" til 1989, og får til svar at "ditt abbonement støtter ikke denne tjenesten".

3) Prøver å ringe kundeservice som selvfølgelig er stengt.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fri bruk du har? I så fall etter at du har brukt 4 gb vil hastigheten bli redusert. Det med å få 1 gb ekstra har jeg ikke hørt om før, så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Har du prøvd og gå inn på min side å se om du kan få lagt det til der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri bruk, ja. Snakket med noen som sa det kunne være fordi jeg har lastet ned såpass mye at jeg har brukt opp plassen, ja. Kommer ikke inn på min side, prøver å bli medlem, men får beskjed om at mobilnummeret mitt ikke er registrert hos dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...