Gå til innhold
Hundesonen.no

Nikita

Nikitaf

Recommended Posts

Skrevet

Nikita på tur med sin beste venn VALA:D

Redningshundene:

DSC00617.jpg

¨

Fine vala:

DSC00582.jpg

De er flinke te å bli tatt bilde a:

DSC00640.jpg

Poserer litt å:)

DSC00628.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Vært på Tur i dag til lindesnes, Var vi først innom Barnas dyrepark,masse dyr. Der var det jo selfølgelig Border collie valper, ble jo helt besatt, tok en del bilder ja.. Etterpå tok vi en tur te lindesnes fyr:)

Bilder av kita fra Fyret:

CIMG2939.jpg

CIMG2938.jpg

Blåste en del der oppe ja:

CIMG2956.jpg

Sitter ho nede me trappa:

CIMG2922.jpg

Måtte bare legge ut noen bilder a border collie valpene:

Arg, hadde så lyst å ta med meg en der altså:

CIMG2871.jpg

CIMG2881.jpg

CIMG2865.jpg

Så hadde de en nydelig kattunge, jeg også falt så for:

CIMG2860.jpg

Skrevet

Er det noen som kan se på de Border collie valpene ossen lengde på pelsen de har: lang, middels, kort?

Skrevet

Hun var kjempesøt, :lol:

Jeg synes fargen Tricolor på dyra er en herlig farge,

våres Nikita er også tricolor, men har litt mindre brunt. :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Eurasierene er selvstendige hunder som kan være krevende å trene, særlig til å holde seg i nærheten/være løs. De kan ha en del jaktinstinkt også. Det har vært en del svakheter på rasen med frykt og usikkerhet, men jeg vet ikke hvordan status er for tiden.
    • Det er individuelle forskjeller, men alle disse må børstes regelmessig og bades innimellom for å holde pelsen ren og fin. Corgi krever mindre pelsstell, men røyter ganske mye. Alle er jo gjeterhunder som er mest brukt som selskapshund, men corgi og sheltie har nok en del mer vakt/varsling enn de litt større rasene, og corgiene har erfaringsmessig mer gjeterinstinkt. Alle rasene er hunder som bør få brukt seg utover å være familiehund og gå på tur.
    • Er det greie mentale instinkter på Eurasier? Noe rusk der? Har vurdert rasen lenge siden virker som om det er en grei allroundhund.
    • Er det like mye pelsstell på langhåret collie, Shetland sheepdog og bearded collie? Og er det noen forskjell i mentalitet? Evt.Corgi
    • Zelda røyter å vi trenger en børste. Jeg kommer ikke på hva vi har brukt før. Det er kun for å få av litt hår nå under røyting, ellers får pelsen greie seg selv her i gården. For øyeblikket virker det som det er mest dekkhår type pels hun har.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...