Nikitaf Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 Nikita på tur med sin beste venn VALA:D Redningshundene: ¨ Fine vala: De er flinke te å bli tatt bilde a: Poserer litt å
Renate A Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 Så fine strandbilder, ser ut som de koser seg skikkelig
Tuskelusken Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 Kjempefine bilder av kjempefine hunder!
Nikitaf Skrevet 24. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Vært på Tur i dag til lindesnes, Var vi først innom Barnas dyrepark,masse dyr. Der var det jo selfølgelig Border collie valper, ble jo helt besatt, tok en del bilder ja.. Etterpå tok vi en tur te lindesnes fyr:) Bilder av kita fra Fyret: Blåste en del der oppe ja: Sitter ho nede me trappa: Måtte bare legge ut noen bilder a border collie valpene: Arg, hadde så lyst å ta med meg en der altså: Så hadde de en nydelig kattunge, jeg også falt så for:
Nikitaf Skrevet 24. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Er det noen som kan se på de Border collie valpene ossen lengde på pelsen de har: lang, middels, kort?
siljestokka Skrevet 24. Juli 2009 Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Valpene får nok halvlang pels .. De var kjempesøte. Nikita er veldig fiin ..
Mary Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Skrevet 25. Juli 2009 Hun var kjempesøt, Jeg synes fargen Tricolor på dyra er en herlig farge, våres Nikita er også tricolor, men har litt mindre brunt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar