Gå til innhold
Hundesonen.no

Noe så grusomt..

Zoey

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Det-smelle...det-879189.html

Her er det iaf sagt at kvinner fremstår som mindre farlige bak rattet, sånn som jeg leser det :whistle: *dumdidadiduuummm*

Sånn tolker jeg det også:

Mannfolk bak rattet

Unge er ikke lenger overrepresentert i den totale skadestatistikken. Heller ikke damer bak rattet er en fare for bilen. De alle fleste bulkene forårsakes nemlig av menn mellom 30 og 50 år.

– De er særlig innblandet i kollisjoner der vikeplikten ikke er overholdt. Dette er voksne folk med lang erfaring i trafikken, men de overvurderer både egne og bilens ferdigheter når de skal inn på forkjørsvei eller skifte felt, sier skadesjef Arnesen.

Mine uthevinger :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var OT, Marit, ser du ikke at kverulerende, usaklige, påståelige folk som tror de vet best har tatt over tråden? :banana:

Ja, jeg beklager... Jeg er veldig flink med sånne OT innlegg. De er liksom bare meg de! :banana:

Det er jeg litt sjokkert over også. Men muligens til damens forsvar, så var hun vel i sjokk. Nå kan jeg ikke mye om sjokk og hvor 'borte' man KAN bli, men syns det høres utrolig ut likevel.

Ja, det er for sykt,.. Uansett. SÅ i sjokk sku man tro ikke går ann. Men hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...