Gjest Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 http://www.juliusk9.hu/en/ Noen som har erfaringer med denne sela? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 kjøpte sånn sele med kløv til GD tispa mi i april den er fortsatt for stor, da jeg kjøpte den i voksenstørrelse, men folk sier jo den skal være veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Me Like! Men hvor får man tak i denne i Norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Utstillinger, har jeg sett dem. Men jeg lurer litt på hvordan den er ifht diverse arbeid? Den er jo i utgangspunktet med "magebelte" i stedet for Y form. Men så sier de at man kan kjøpe Y-greie til å feste på den - noe jeg synes så litt puslete ut. Derfor lurer jeg på hva folket tykkjar, hvis noen har vært borti den. Har ei veninne som kjøpte den nå nettopp, veldig fornøyd med den til helt generell turbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Landy Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Toiwo har en slik sele, kjøpt her. Når jeg kommer med den sela legger han seg paddeflat eller gjemmer seg bak sofaen. Ikke hans favoritt kan man si...men virker helt upåvirket når sela først er på. Så vidt jeg kan se sitter sela godt og er enkel å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Jeg er ikke fornøyd med disse selene, og jeg har kjøpt to stk, en til tollerdamen og en til staffegutten - begge to røyk etter et par ukers bruk. De tålte visst ikke vinteren og kulda, så de plastfestene (på siden) røyk da vi skulle ta dem av hundene. Selve festet der man kobler på lina virker solide nok, men det hjelper jo lite når sela kan dras av eller ryke i festene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Jeg har ikke erfaringer med den selv, men to jeg kjenner har hatt sånne. Begge selene røk etter kort tids bruk, men mulig de bare var uheldige Edit: og Miriam er den ene jeg kjenner ja *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar