Midas Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Jeg har lyst til å stille Dina ut i Oslo på NKK utstillingen 15&16 August. Glatthåret Fox Terrier skal egentlig barberes under magen og på undersiden av halsen, og hale og bak. Jeg synes ikke denne klippen er noe særlig fin, og har lyst til å stille henne sånn som hun er. Kan jeg gjøre det eller MÅ jeg klippe henne først? Vil det slå veldig dårlig ut hvis jeg ikke klipper henne? Jeg forstår at det må gjøres på langhåra raser som f.eks portis og puddel og sånn, men på en korthåra hund er det virkelig nødvendig? Jeg har aldri stilt hund før, så jeg er ganske grønn... Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.