Mary Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Ei lita jente Løvehodedvergvedder uten manke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Så søt! Er hun din? Ikke for å blande meg, men buret hennes så veldig skittent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Så søt! Er hun din? Ikke for å blande meg, men buret hennes så veldig skittent ut... Om det er et bur som står i et fjøs/låve så blir det jo støv og rusk på sprinklene. Halmen så helt ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mary Skrevet 12. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Så søt! Er hun din? Ikke for å blande meg, men buret hennes så veldig skittent ut... Ja hun er født hos meg og blir tilsalgs bare hun blir gammel nok, Mor hennes er ekspert på å snu alt rundt i buret, og siden alle mine oppdrett kaniner står i en Låve og noen står ute, men jeg liker å ha godt med høy oppå flisa i bura så slipper pelsen demmes å bli full av flis siden det er rasekaniner med lang manke og Hermelin Fuchsene har litt lengde på pelsen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Ok, da så. Håper du finner et bra hjem til henne (noe som jeg har skjønt er veldig vanskelig)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mary Skrevet 12. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Ok, da så. Håper du finner et bra hjem til henne (noe som jeg har skjønt er veldig vanskelig)! Jeg har ca 20 kaninkull i året og fleste av ungene blir solgt utnom de jeg skal beholde selv til utstilling og videre avl, jeg har holdt på med dette nå i snart 5år, og jeg avler rasene Løvehode, Løvehodedvergvedder og Hermelin Fuchs. ) Løvehode og han heter Gråmann. Her er sløyfa han fikk på utstillingen i Tønsberg 2008. Løvehodedvergvedder og han heter Leonto. Her er Sløyfa og bedømmelse kortet hans som han fikk på LUU/NM i Moelv 2008. Hermelin Fuchs og han heter Laffen. Og har er stilt og fått 91poeng i Tønsberg 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar