Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet om valper

Inu

Recommended Posts

Vet om springervalper som er født i april, de er levert nå, men kanskje oppdretterne har valpekjøpere i nærheten som kan være behjelpelige? To oppdrettere; en på Støren og en i Stjørdal. Sender pm dersom aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Jeg har en enkeltvalp som kunne trenge å få ut å møte andre valper. Hun er født 22.mai og er en akita...

Ikke at det er min sak, men jeg tror ikke jeg ville latt en 3 uker gammel valp hatt så veldig mye omgang med valper som er betraktlig eldre, de har ikke helt den samme forståelsen for små valper som kullsøsken har. Da ville jeg kanskje heller ventet til den var litt større og evt funnet en oppdretter med ca like gamle valper og prøvd å sette den i valpekassa (uten moren) I tillegg er det jo ett enormt smittepress, så jeg ville ha vært forsiktig i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det er min sak, men jeg tror ikke jeg ville latt en 3 uker gammel valp hatt så veldig mye omgang med valper som er betraktlig eldre, de har ikke helt den samme forståelsen for små valper som kullsøsken har. Da ville jeg kanskje heller ventet til den var litt større og evt funnet en oppdretter med ca like gamle valper og prøvd å sette den i valpekassa (uten moren) I tillegg er det jo ett enormt smittepress, så jeg ville ha vært forsiktig i hvertfall.

Jeg tenker ikke å utsette valpen for eldre valper. Jeg leter etter valper i samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...