Gå til innhold
Hundesonen.no

Pelspleieprodukter


Recommended Posts

Jeg var på pelspleiekurs på beardisspesialen i helga. Der ble massevis av produkter presentert. Uten penn og papir glemmer man jo det meste. Tror jeg må sende en mail til hun som hadde kurset, men prøver her først:

Er det noen som kjenner til en svart sprayboks med skum som tørker/fjerner misfarging på skjegg og barter? Jeg tror den het noe med "magic". Magic foam, Fur-magic ... noe sånt. Vet noen hvor man kan få kjøpt denne også? (Ja, jeg har prøvd å google :icon_redface: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva du mener, men det eneste bleikemiddelet jeg fikk vite om da jeg spurte om noe slikt i dyrebutikker, var at #1 All Systems hadde. HVA de hadde vet jeg ikke, kanskje var det skum? Jeg fikk heller ikke vite navnet på produktet, kun på merket. Fikk også høre at det var fryktelig sterkt, og at det var nokså fy-fy å bruke, og at det i lengden ødela pelsen. Hvis du har funnet et annet produkt som fjerner misfarging uten å bleike, og på en skånsom måte som ikke ødelegger pelsen, er jeg veldig interessert i å vite hva det er! :thumbsup: Jeg endte aldri opp med å kjøpe (eller finne!) #1 All Systems, og fant vel ut at det strengt tatt ikke var nødvendig for de flekkene jeg tenkte å fjerne. Men misfargingen plager meg litt, og selvsagt ville hunden sett penere ut uten rosa-røde-oransje flekker. :wub: Men jeg vil ikke bruke kanon for å skyte spurv, hvis du skjønner hva jeg mener? :ahappy: Håper du har fått snusen i noe smart, da blir det med ett litt mer aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...