Jeanettee Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Her er noen bilder av Oliver min 14 uker gamle tibetansk spaniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Ser ingen bilder jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 4. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 He he, nei jeg fikk det ikke til med engang, men nå er de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Skjønn han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Så søøøt. Ikke vær redd for å poste flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2009 Naaaaw Jeg elsker tibber, så søøøøøøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 8. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2009 Her kommer noen flere bilder av Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 nyyyyyyyydelig<3 (vil ha tibbe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Så skjønt valpisfjes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Kråkerøy Skrevet 9. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Gratulerer! Fine bilder, han får du sikkert mye glede av. Tibber er en herlig rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 9. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2009 Tusen takk Han er kjempe herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 23. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2010 Her kommer noen bilder av Oliver i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 23. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2010 fortsatt utrolig nydelig Vurderte sterkt å skaffe hund nr 2 til sommeren men har snakket meg selv fra det, men fy som jeg har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olivers_far Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2010 Her kommer det et bilde til av godgutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2010 Så søt! Må innrømme at jeg savner tibben jeg hadde/passet før. Makan til artig, lita bikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 13. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 Oliver bader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 13. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 Så søt i redningsvesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 23. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2010 Bilde fra igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar