HeraHiromi Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2009 På fritidsgården her på Gausel i Stavanger er det hittehundmottak. Nå har de inne en nydelig tispe til omplassering. Hun har fått 12 valper som også trenger hjem! Vi var tifeldigvis der oppe med barna da de luftet hele gjengen. Utrolig sjønne små. Moren virket veldig snill og tillitsfull til tross for at det var mange nyskjerrige folk og så på valpene hennes. (hun er sikkert lei av valpene ) Her er link til siden hun er annonsert på: FIDO Håper de kommer til gode hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2009 Åh.. de får helt sikkert gode hjem, vakker tispe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 10. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Nå er det kommet bilder av alle 12 valpene :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Sukk åsså i stavanger og! Er vel bra at jeg har innsett at jeg ikke kan besøke valpekull der ikke alle er reservert ellers kommer jeg hjem med en og det har jeg ikke plass eller råd til:P men de var skikkelig herlige og håper de får bra hjem :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høy-fart Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Utrolig nydelige ja. Men det slår meg at ingen var spes lik på mora si. Alle er jo svarte/hvite. Men søte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Åh, så søte de var! og moren var også nydelig! :rolleyes2: Håper de får et bra hjem alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 11. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Tipper faren er Border collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Tipper faren er Border collie Enig der Men søte valper er det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 *Prøver hardt å ikke notere ned telefon nr* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 12. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 *Prøver hardt å ikke notere ned telefon nr* Huff, når vi var der var det plutselig en som kom bort og la seg ved siden av meg og tygget på jakken min og kikket på meg med det valpeblikket IS i magen Man får liksom litt dårlig samvittighet. De trenger jo gode hjem. Og vi kan egentlig gjør det, men.. det var ikke det jeg hadde tenkt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 12. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2009 Huff, når vi var der var det plutselig en som kom bort og la seg ved siden av meg og tygget på jakken min og kikket på meg med det valpeblikket IS i magen Man får liksom litt dårlig samvittighet. De trenger jo gode hjem. Og vi kan egentlig gjør det, men.. det var ikke det jeg hadde tenkt liksom. Ikke si mer.. pliiiiiiiiiiiiiiiz! *vil ikke høre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 21. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 Tipper faren er Border collie Var min første tanke også Nydelige alle sammen *jeg har 4hunder, jeg har 4hunder, jeg har 4hunder...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar