Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 da får jeg vel nesten skrive en liten presentasjon av den nye hunden til mamma og pappa da... hehe... ser på den som en liten smule min og kommer fra en kennel i ulefoss ved porskrunn, og er en veldig fin hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiffa Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Kjempe fin hun var! Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 takker dine hunder er fine også vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Så fine de er da Valpesyk? jeg nei....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 *gjeeeeesp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Så fine de er da Valpesyk? jeg nei....!!! hehe... så du har sett de bildene av dem når de leker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 ja har det... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Så nydelig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 ja har det... hehe hehe.... de er morsomme.. du skal bare se dem når de leker du... kan tenke deg at min hund, toya er over 7 mnd, og veier 30 kg.. stor i forhold.. men den lille tassen er fader meg ikke skuggredd altså... tar rennafart og knurrer, og skal "banke" opp toya... hehe.. var på skogstur i går, og de var løse.. jeg kasta en pinne t toya, og hu løp som fy... fant pinnen, og nikita hang seg på pinnen.. komisk syn ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Så nydelig:D ja ikke sant... hvordan hund er det du får da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 så nydelig søt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 så søt takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 så nydelig søt... takker så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar