Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility i Sunnmørshallen 23. og 24.mai


Mini

Recommended Posts

Vi stilte da i agility også vi! :D Lørdag fikk vi 1. plass i agility, og 3. plass i hopp, og jammen sann fungerte ikke slalåmen som et skudd under hopp-løpet! Vi har jo slitt med at slalåmen har vært super på trening og teit på konkurranser (hun har gått inn feil), og jeg har analysert hvorfor - jeg snakker med pipestemme på konkurranser, og "brøler" mer under trening. Så under hopp-løpet fant jeg ut at jeg skulle prøve å brøle litt - hver gang jeg gikk forbi slalåmen under briefingen tenkte jeg "gå slalåm for pokker!" :) - og det var noe sånt jeg brølte under konkurransen også - og Tulla gikk! :P Resultatet kan være det samme - nå har jeg knekt slalåm-koden på konkurranser, og du verden for et resultat dèt egentlig er! :P

Søndag stilte vi i agility og fikk en grei disk. Litt små-ekkel start satte oss litt ut, men ellers var løpet veldig bra syns jeg. :P Vi droppet hopp som vi også var meldt på i, siden det gikk nesten samtidig med utstillingen.

GRATULERER MINI! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stilte også i agility - både lørdag og søndag.

Rian stilte i agility på lørdag, men ble disket. Men jeg fikk henne til å gå vippa, som er "veldig farlig". Eller rettere sagt hun listet seg nærmest over. :-)

Både Rian og Eroja var ppåmeldt på søndag. Rian i ag og ag hopp og Eroja som debutant i ag hopp. Rian vant sin klasse, noe som selvsagt var veldig hyggelig, men det aller viktigste var at hun overhode ikke nølte på vippa. Tvert i mot gikk det nok i raskeste laget, for vippa rakk ikke å bikke ned, før hunden var over.

Eroja var som sagt debutant, og jeg hadde som innstilling at vi nok kom til å lage underholdning for publikum. vi endte opp med 4 hinderfeil og 5,07 sek i tidsfeil pga somling fra min side. Men det holdt til å vinne klassen. Både under oppvarmingen og under løpet hadde hun et utrolig fokus på oppgaven, hun som til tider kan være VELDIG opptatt av omgivelsene.

Trenger jeg å si at jeg er veldig fornøyd med helgen?? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stilte også i agility - både lørdag og søndag.

Rian stilte i agility på lørdag, men ble disket. Men jeg fikk henne til å gå vippa, som er "veldig farlig". Eller rettere sagt hun listet seg nærmest over. :-)

Både Rian og Eroja var ppåmeldt på søndag. Rian i ag og ag hopp og Eroja som debutant i ag hopp. Rian vant sin klasse, noe som selvsagt var veldig hyggelig, men det aller viktigste var at hun overhode ikke nølte på vippa. Tvert i mot gikk det nok i raskeste laget, for vippa rakk ikke å bikke ned, før hunden var over.

Eroja var som sagt debutant, og jeg hadde som innstilling at vi nok kom til å lage underholdning for publikum. vi endte opp med 4 hinderfeil og 5,07 sek i tidsfeil pga somling fra min side. Men det holdt til å vinne klassen. Både under oppvarmingen og under løpet hadde hun et utrolig fokus på oppgaven, hun som til tider kan være VELDIG opptatt av omgivelsene.

Trenger jeg å si at jeg er veldig fornøyd med helgen?? :-D

Gratulerer! Var det du som hadde terv ja? Fikk dessverre ikke sett så mye til dere, og skulle gjerne visst at dere skulle stille; da hadde vi jo kunnet si "hei". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...