Renate A Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Ser på denne linken: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/1...2=2&count=1 Den xxl selen er den såpass stor at den kan passe Chicka? Hun er 75 rundt brystet (målte rett bak albuene, riktig?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Det er mulig den vil passe- Men du bør heller tenke på om den er slitesterk nok. Min jrt på 8kilo har sliti ut 3 puppia seler på 1 år. Så det er ikke sånn super kvalitet på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Skulle til å nevne det med kvaliteten selv, det er nok ikke en sele du får gått på skikkelig tur med (med mindre du vil kjøpe ny sele litt flere ganger enn nødvendig).. Vurderte nemlig disse selene selv, men ombestemte meg ganske for etter jeg hørte litt "kvalitet-histrorier", hehe Men om man bare skal på små lufteturer, så går det sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Har slått det fra meg, har vært hos naboen min og sett på den hun har og det tror jeg ikke holder så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Jeg har XL til min på 12-13 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Jeg prøvde den største str på Eira. Den fikk jeg ikke lukka igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Jeg vet om en kelpie og en border collie (begge er på Normas størrelse, muligens litt større) som har Puppiaseler, og eierne er visstnok fornøyde med selene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar