Gå til innhold
Hundesonen.no

Fôrvert for føre/service-hund

bea

Recommended Posts

Gratulerer og kondolerer holdt jeg på å si. Skjønner at det sikkert er litt vemodig, men du har all grunn til å være stolt av dere begge :lol:

Gratulerer så mye med Sonja! Kjempebra jobba. Supert at det da blir en ny puddel-førerhund etterhvert for noen som trenger en allergivennlig hund :icon_confused: Er vel en del som venter på det... Lykke til med ny valp etterhvert! Hilsninger fra meg og Tony-førerhund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonja har bestått testen!

hun er nå hjemme hos meg på ferie.

Om ca 1 mnd starter hun trening.

Så flott - gratulerer! Du har tydeligvis gjort en kjempejobb med henne :lol: Her sitter jeg på jobb og får tårer i øynene... :icon_confused:Kremt, jentesyken... og kjærlighetssorg... det skal ikke mer til :wub:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen.

Sonja er sterk i hodet. Det har hun vært siden hun kom.

Hun er fortsatt puddelvimset og kan være ellevill i hodet.

Heldigvis har hun blitt mere konsentrert for hver mnd etter fylte året.

Men når hun er "på" lærer hun lett.. og skjønner sammenhengen fort.

Nå er Sonja på sommerferie hos mamma.. før hun starter på hundeuniversitetet i august.

Hun har fått en flott trener.

På sikt håper jeg at hun kommer til en like trivelig bruker som Jettapus.

Det er fantastisk å tenke på hva dere brukere av førehunder fårtil sammen med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Sonja på sommerferie hos mamma.. før hun starter på hundeuniversitetet i august.

Hun har fått en flott trener.

Dere får kose dere masse nå i ferien :icon_confused: Du får helt sikkert ha henne i andre ferier også før hun er ferdig tenker jeg. Også kan det jo hende bruker trenger "feriepass".

Bra hun har fått en fin trener!

På sikt håper jeg at hun kommer til en like trivelig bruker som Jettapus.

Det er fantastisk å tenke på hva dere brukere av førehunder fårtil sammen med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...