Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogweb


Stripa

Recommended Posts

Har meldt meg inn i en hundeklubb for ca en mnd siden, og i dag fikk jeg giro av NKK. Jeg benytta meg av online betaling, så da er den giroen betalt. Men jeg kommer allikevel ikke inn på dogweb! Det står noe sånn som "dogweb ikke tilgjengelig pga manglende medlemskap". Ringte NKK og prata med en merkelig avvisende dame som ikke kunne hjelpe meg med noe som helst fordi det ikke var noen fra it der, hun kunne ikke engang svare på om hvordan dette med dogweb funker, om det f.eks er vanlig at man ikke kommer inn før kontigenten er betalt. Men siden jeg betalte online så skulle man tro at betalingen ble registrert automatisk.

Så har dere folkens forslag til hvorfor jeg ikke kommer inn på dogweb??? Har liksom venta på medlemsnr og pinkode i over en mnd, og når det først har kommet så er det frustrerende å ikke komme inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at den koden du trenger for førstegangsregistrering står på Giroen fra NKK-

Så når du har betalt virker koden.

Etterpå det så registrerer du en annen påloggingsinfo med e-postadresse.

Jeg surret en del før jeg skjønte dette.. Fordi jeg registrerte meg først til "min side".. Altså den påloggingen jeg brukte e-postadresse og egen kode til.

Rettelse... Ser at jeg svarte på noe annet enn det du lurte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...