Gå til innhold
Hundesonen.no

Frolic

JailyTina

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet
Det er sant, men det er da vel i min lille tro (i min verden) nødt til å være bedre med pølser, lever, kyllingbiter og osv ihnt til frolic når det andre kan være en del av en fullforing.. Det kan jo ikke frolic være vil jeg tro når det ikke er bra som fullfør om det i det hele tatt høres logisk ut?

Pølser bør og skal aldri være en del av fullforing til hund - pølser inneholder altfor mye salt. Lever er jo ok om man orker den vanvittige lukta, kylling likeså - men da UTEN tilsatt krydder, dvs. ferdiggrillet kylling fra butikken er omtrent like dårlig å fullfore en hund på som pølser og frolic.

Frolic inneholder for det meste mais og gulrøtter - deretter litt kjøtt - det er gulrøttene som gir fargen. Hverken gulrøtter eller mais er egnet som hundemat i større grad - selv om begge deler finnes i mange fortyper så er det i dyrebutikkforene ikke hovedingrediensene slik det er i frolic.

Mine hunder jobber forøvrig bedre for frolic og ball enn for pølser, fiskekaker, karbonader og annet - så her er det frolic som er lørdagsgodteriet.

Hvorfor er frolic så fint som belønning? Vel - en pose til femtilappen varer 100 ganger så lenge som en pakke pølser, en kylling osv. - og går aldri ut på dato heller - eller - det gjør den vel, men det tar lenger tid. Glemmer du frolicen i lomma etter trening så stinker du ikke død mann neste gang du tar på deg jakka - glemmer du pølsene i lomme så lukter du HØGG etter kort tid. Mange fordeler ved å bruke frolic som godbit ja

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...