Gå til innhold
Hundesonen.no

Synnøve Svabø


Akita

Recommended Posts

Syns det er så forbanna tragisk med alle disse gruppene på fjøsboko eg.

Jepp, det synes jeg også. Helt i orden at noen ikke liker henne, men sånne hetsegrupper på facebook er litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun krydra finalen på en artig og lett ondskapsfull måte, jeg *ler*. Ok- det var noen ganger jeg tenkte at NÅ kunne hun tidd stille, men hun hadde jo noen gullkorn innimellom som bare var hysterisk bra, da. Jeg fikk dog ikke med meg hvem Norge ga 12 poeng til :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg irritert for at jeg så mgp (dog bare finalen) med volumet av, vil også få med meg Synnøve Svabø :whistle: (eller finne ut om jeg gjorde rett i å ha volumet av... :aww: )

Du gjorde rett :P

Savnet Terry Wogan jeg.. Og ville byttet kanal om vi hadde hatt andre der jeg kunne sett det. Syns hun var usannsynlig lite morsom, platt humor og gjentok sine usedvanlig dårlige poeng hele tiden. Jeg liker bedre litt tørre kommentarer skutt inn innimellom heller enn å måtte høre på et nek med munndiare.. Og nei, ville neppe blitt med i en av fb gruppene, men så usympatisk som hun fremstår greier jeg heller ikke få opp den helt store sympatien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg er muligens merkelig, men hva de andre landene sier når de deler ut poengene er jo fint lite interessant - det eneste interessante der er jo hvordan de deler ut poengene, og det kommer jo opp på skjermen, liksom.. Jeg syns at Synnøve Svabø gjorde poengutdelinga verdt å se på, som regel er jo det en ulidelig laaaaaaang prosedyre med oppramsing av tall og land :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nå litt innabords når vi så finalen sammen med oppdretter og venner, å hadde en løs å fin stemning... :lol:

Men vi ble vel alle ganske irritert, verre å verre ble det...

"jej, Norges tur til å avgi stemmer.!"

Men ikke **** om vi hørt et eneste ord av hva Norge sa eller ga i stemmer... For mundiaredamen snakket nonstop om at hun hadde hvite tennissokker i kjolen.... Det hører ikke hjemme i et slik program, overhode...

Så nei, Svabø er morsom i riktig setting, men som kommentator på slike programmer er hun total skivebom, måtte det aldri skje igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nå litt innabords når vi så finalen sammen med oppdretter og venner, å hadde en løs å fin stemning... :lol:

Men vi ble vel alle ganske irritert, verre å verre ble det...

"jej, Norges tur til å avgi stemmer.!"

Men ikke **** om vi hørt et eneste ord av hva Norge sa eller ga i stemmer... For mundiaredamen snakket nonstop om at hun hadde hvite tennissokker i kjolen.... Det hører ikke hjemme i et slik program, overhode...

Så nei, Svabø er morsom i riktig setting, men som kommentator på slike programmer er hun total skivebom, måtte det aldri skje igjen...

Der er jeg enig. Det hører bare ikke hjemme i det programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo kjempefestlig! MGP er jo gørrkjipt ellers! Hun hadde jo mange artige kommentarer da, men når hun begynte å snakke om tennissokker i bhen når Norge skulle gi poeng, ble jeg litt irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaargh! Er det mulig å være SÅ irriterende som den damen der? Det var ikke så mye hva hun sa(eneste jeg reagerte på og synes var virkelig upassende var sammenligningen mellom Rybak og Hitler(!)), men det at hun bare ikke kunne holde kjeft! Det var utrolig irriterende da hun snakket mens programledere og andre snakket, i tillegg til å intervjue folk midt under stemmegivningen. Det har ingen ting med å ta Eurovision seriøst(for hvem er vel ikke enig om at vi stort sett ler av deltakerne, ikke med dem?), men hun gav meg gnagsår i ørene!

Altså, dette vedr. Hitler og en eller annen krigerjævel, så var det faktisk IKKE Svabø som presenterte denne "sammenligningen" først. Det var det han (og hvem igjen var han?) som hadde introen til Vorspielet sammen m henne som presterte å si første gangen (og det var altså fra kl. 2030 den kvelden). Må innrømme at det irriterer meg en SMULE at folk henger seg opp i denne "sammenligningen" når det faktisk ikke var hun som kom trekkende med den først men faktisk SIST!

Okay, jeg er muligens merkelig, men hva de andre landene sier når de deler ut poengene er jo fint lite interessant - det eneste interessante der er jo hvordan de deler ut poengene, og det kommer jo opp på skjermen, liksom.. Jeg syns at Synnøve Svabø gjorde poengutdelinga verdt å se på, som regel er jo det en ulidelig laaaaaaang prosedyre med oppramsing av tall og land :lol:

Fryktelig enig med deg (og ikke i at du er merkelig).

Vi hadde nå litt innabords når vi så finalen sammen med oppdretter og venner, å hadde en løs å fin stemning... :P

Men vi ble vel alle ganske irritert, verre å verre ble det...

"jej, Norges tur til å avgi stemmer.!"

Men ikke **** om vi hørt et eneste ord av hva Norge sa eller ga i stemmer... For mundiaredamen snakket nonstop om at hun hadde hvite tennissokker i kjolen.... Det hører ikke hjemme i et slik program, overhode...

Men Tore... dere kunne jo fremdeles lese selv om dere hadde fått endel innabords? Dessuten, Stian Barsnes Simonsen var jo bare pinlig å høre på "Tusen takk Europa" bla bla bla fordi vi hadde vunnet.. Da hadde jeg lyst til å krype under bordet.

Ja damen klarer av og til å lire av seg noen setninger for mye, om det er barnevennlig eller ei - herregud, hvis ikke barn tåler såpass så burde de vel rulles i bobleplast før de legges i den farlige sengen sin i tillegg. Jiiises...

Summasumarum- hun er underholdende, hun tok av- men hvem kan klandre henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette vedr. Hitler og en eller annen krigerjævel, så var det faktisk IKKE Svabø som presenterte denne "sammenligningen" først. Det var det han (og hvem igjen var han?) som hadde introen til Vorspielet sammen m henne som presterte å si første gangen (og det var altså fra kl. 2030 den kvelden). Må innrømme at det irriterer meg en SMULE at folk henger seg opp i denne "sammenligningen" når det faktisk ikke var hun som kom trekkende med den først men faktisk SIST!

Så ikke vorset jeg, så det visste jeg ikke. :lol: Første gang jeg hørte det var nemlig da Svabø sa det(og upassende var det fortsatt). Men, denne "krigerjævelen", er det Napoleon du sikter til? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette vedr. Hitler og en eller annen krigerjævel, så var det faktisk IKKE Svabø som presenterte denne "sammenligningen" først. Det var det han (og hvem igjen var han?) som hadde introen til Vorspielet sammen m henne som presterte å si første gangen (og det var altså fra kl. 2030 den kvelden). Må innrømme at det irriterer meg en SMULE at folk henger seg opp i denne "sammenligningen" når det faktisk ikke var hun som kom trekkende med den først men faktisk SIST!

Så om noen gjør noe før deg, så er det greit at du gjør det også? Selv hvor upassende det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke vorset jeg, så det visste jeg ikke. :icon_redface: Første gang jeg hørte det var nemlig da Svabø sa det(og upassende var det fortsatt). Men, denne "krigerjævelen", er det Napoleon du sikter til? ;)

Jaaaa... *flire* Det var det ja :D

Så om noen gjør noe før deg, så er det greit at du gjør det også? Selv hvor upassende det er?

Selvsagt ikke. Men det florerer dissing på nettet blant annet med begrunnelse i at Svabø trakk denne sammenligningen (uten at det var en sammenligning igrunnen, det var mer en idiotisk måte å poengtere den ekstreme seieren). Men ingen sier noe på at han andre kisen (hvem var det nå igjen) sa dette. Og jeg må innrømme, at det irriterer meg grønn at det blir brukt som om HUN fant på dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa... *flire* Det var det ja :icon_redface:

Selvsagt ikke. Men det florerer dissing på nettet blant annet med begrunnelse i at Svabø trakk denne sammenligningen (uten at det var en sammenligning igrunnen, det var mer en idiotisk måte å poengtere den ekstreme seieren). Men ingen sier noe på at han andre kisen (hvem var det nå igjen) sa dette. Og jeg må innrømme, at det irriterer meg grønn at det blir brukt som om HUN fant på dette selv.

Er nok fordi han sa èn ting og ikke alle så åp vorspielet heller. Men Svabø sa og "gjorde" mye dumt, og da er det selvfølgelig henne det går utover når det kommes med en slik uttalelse. Svabø kan være morsom, men det passer ikke inn i MGP, enkelt og greit. Hun blir litt for "mye", hun tar for stor plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... det var jo ganske komisk.. Men ble veeeldig plagsomt etter hvert ja.. Hun kunne roet seg ned et par hakk og latt vær å sagt noe som helst innimellom.. :D Men jeg måtte bare le av det..

Men det var en god del som ikke hadde NOE med selve Grand Prix å gjøre... Trenger ikke ha henne flere ganger.. ;)

Nei Thomas og Harald sier jeg bare! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal ha noe pes så synes jeg man skal rette fingeren på NRK som ansatte henne i utgangspunktet og ikke damen personlig. Hun har jo ikke gjort noe mer enn hva hun pleier å gjøre etter min mening.

Thomas og Harald synes jeg faktisk ikke noe særlig om i den settingen. Vil tro at de fort kan bli enda mer fomlete og kleine i en sånn setting enn Svabø. Dessuten, hvem tør vel å påta seg oppdraget etter alt peset Svabø fikk *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ;) fra den kanten var det mye sprøyt! Stakkars.. Hun plapra jo i ett sett, og når får hun virkelig høre det. Men synes nesten de hjemme hos meg var mer slitsomme.. For de satt nesten hele Grand Prix og ropte: "HOLD KJEFT SYNNØVE!!" :icon_redface: Blir ganske mye verre da kan du si :D Jeg greide å overse henne til slutt jeg så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morsomt når hun presenterte innslagene, men under stemmingen var hun en pest og en plage! Jeg skulle ønske jeg kunne ta av lyden på henne! Vi er ikke dum heller, skjønner jo at når tieren flyr opp på Norge så fikk Norge tieren -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal ha noe pes så synes jeg man skal rette fingeren på NRK som ansatte henne i utgangspunktet og ikke damen personlig. Hun har jo ikke gjort noe mer enn hva hun pleier å gjøre etter min mening.

Thomas og Harald synes jeg faktisk ikke noe særlig om i den settingen. Vil tro at de fort kan bli enda mer fomlete og kleine i en sånn setting enn Svabø. Dessuten, hvem tør vel å påta seg oppdraget etter alt peset Svabø fikk *flire*

Jeg er helt enig jeg, Synnøve Svabø gjorde ikke noe annet enn hun alltid gjør, dra halvdårlige vitser på folks bekostning - og det burde NRK visst, det er de som pleier å sende programmene hennes. At Thomas og Harald ikke er kommentatorer på MGP er også veldig naturlig - de jobber for tv2, og det var NRK som sendte MGP..

Så kan man jo lure på om det norske folk noen gang blir fornøyde med MGP-kommentatorene sine. Han alle skriker etter nå som var så koselig å høre på - MGP-Jostein - fikk sparken fordi han var for stygg i kommentarene sine han, og han lille homsen (ikke noe galt med homser, jeg husker bare ikke hva han heter..) ble vel neppe bytta ut fordi han var umåtelig populær han heller.. Men nordmenn er uspiselig glade i å syte og sutre :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett er nå at de har ansatt henne, en annen sak er at det virker som om ingen har fortalt henne at tida har løpt fra henne og at hun rett og slett verken er spesielt morsom eller provoserende lenger, bare slitsom. Så ja, NRK bør ta den største delen av ansvaret. Ikke at det er verdens undergang at et program blir kommentert dårlig, men jeg synes det er litt trist at denne Svabø skal oppdage at hun ikke er så poppis som hun trodde på denne måten.

Når det gjelder kandidater til å lede den internasjonale finalen i Norge, synes jeg Per Sundnes er et godt valg. Det virker som han gjør grundig research, han er ikke påtrengende morsom (det blir som regel bare pinlig), og ikke minst: Han kan snakke engelsk! Ved hans side: Lisa Stokke - spesielt om det arrangeres i Tromsø. Evt. Bobbysocks, slik noen har foreslått. Vet dog ikke om de kan snakke engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett er nå at de har ansatt henne, en annen sak er at det virker som om ingen har fortalt henne at tida har løpt fra henne og at hun rett og slett verken er spesielt morsom eller provoserende lenger, bare slitsom. Så ja, NRK bør ta den største delen av ansvaret. Ikke at det er verdens undergang at et program blir kommentert dårlig, men jeg synes det er litt trist at denne Svabø skal oppdage at hun ikke er så poppis som hun trodde på denne måten.

Uten at jeg skal rope så himla høyt om at jeg synes hun er fantastisk morsom, så mener jeg uansett at du biter litt hardt her. Hvem er du til å si hvem tiden har løpt ut fra liksom? Humor er definitivt som baken, mycket delt!

Når det gjelder kandidater til å lede den internasjonale finalen i Norge, synes jeg Per Sundnes er et godt valg. Det virker som han gjør grundig research, han er ikke påtrengende morsom (det blir som regel bare pinlig), og ikke minst: Han kan snakke engelsk! Ved hans side: Lisa Stokke - spesielt om det arrangeres i Tromsø. Evt. Bobbysocks, slik noen har foreslått. Vet dog ikke om de kan snakke engelsk.

Per Sundnes kan jeg si meg enig i ja. Han har besynderlig nok litt sjarm i tillegg til en av og til treffsikkerhet (i motsetning til Jostein mannen, han var drepende kjedelig etter min mening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...