Henriette Skrevet 14. Mai 2009 Rapporter Skrevet 14. Mai 2009 Må jo legge ut en tråd om lille snella også :rolleyes2: Denne tuppa henter jeg mandag (18.05.09). Hun er en for valp fra oppdretter, og jeg føler meg veldig heldig å få den æren og ha henne Hun er født 18 mars og hører til i en søsken flokk på 7 Skal skrive mer når jeg får henne i hus en knippebilder fra meg og oppdretter hører jo hjemme
MariaN Skrevet 14. Mai 2009 Rapporter Skrevet 14. Mai 2009 Nåååh.... Nusselig :rolleyes2: Gratulerer som snart valpeeier!
Henriette Skrevet 19. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Nå er lille snuppa i hus og hun er bere helt utrolig herlig Hun er trygg til tusen og rett og slett bare fantastisk Det ser ut til at hun blir hetenede Jackie da jeg roper det automatisk selv om jeg tenker Py Emma og Jackie er blitt kjempe gode venner,men Jackie syns det er litt kjedelig at Emma ikke vil leke inne
elindm Skrevet 20. Mai 2009 Rapporter Skrevet 20. Mai 2009 Så søt ho er : ) Det er nå man har lyst på en til : )
Henriette Skrevet 22. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Nå har hun vert her i 5 dager, og jeg tror dette må vere drømme valpen Hun sover 8-9 timer natta uten en lyd. Uhell har vi så klat, men det er ikke mange Klikkeren er introdusert, og sitt er nesten inne. Emma og Jackie har blitt bestisser, de leker og sover sammen. skal ta litt flere bilder idag og legge inn her
Henriette Skrevet 2. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Er vel strengt talt på tide med nye bilder? Så noen tatt av Ann-Olaug Og noen tatt av Mini(Catrine)
Henriette Skrevet 2. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2009 Så herlig! Er dette datter av Jack? jepp det er det
KarpeSkrotum Skrevet 3. Juli 2009 Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 Nydelig. Hvordan syns du livet til nå har vært med en aktiv flat i hverdagen? Lært den apport ser det ut som? Lært mye annet også eller? Vurderer flat som neste hund selv og de flotte bildene gjør det ikke enklere å slå fra seg tanken, men det er jo en aktiv rase, så morsomt å høre hvordan du føler det og hvordan deres hverdag er hvis du har lyst å dele noen tanker om det.
Henriette Skrevet 3. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 Nydelig. Hvordan syns du livet til nå har vært med en aktiv flat i hverdagen? Lært den apport ser det ut som? Lært mye annet også eller? Vurderer flat som neste hund selv og de flotte bildene gjør det ikke enklere å slå fra seg tanken, men det er jo en aktiv rase, så morsomt å høre hvordan du føler det og hvordan deres hverdag er hvis du har lyst å dele noen tanker om det. Vi har intorduert både dummy og apport bukk ja, og det går veldi bra. Annen innlæring tar vi det rolig med, for jeg vil ikke ha en flat med 4 bein i luften 24/7, men vi trener sakte og trutt, har en nydelig kontakt og sitt blant annet, vi trener også på FVF og dekk. Hverdagen med flat er langt roligere enn jeg trodde, men det er mulig det er for jeg tar det så med ro med henne, klart hun har sine fører men hun har mye ro i kroppen sin, og i mine øyne er det like vikti og trene ro med flat som å lære lydighet. Så hittil er jeg mer en fornøyd
Guest Gråtass Skrevet 3. Juli 2009 Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 Hun er fortsatt like søt, om ikke enda skjønnere nå. Det ser ut som hun har vokst litt inn i ørene sine også. Må innrømme at jeg ble litt glad da jeg så apportbildet, det så nydelig ut.
Henriette Skrevet 4. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2009 Hun er fortsatt like søt, om ikke enda skjønnere nå. Det ser ut som hun har vokst litt inn i ørene sine også. Må innrømme at jeg ble litt glad da jeg så apportbildet, det så nydelig ut. Ja de ørene blir "mindre og mindre". Hu erså flink atte, bare vent, snart kommer hu også på kurs hos dere
Henriette Skrevet 21. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2010 På tide med en oppdatering Det er mye som sjer i livet til "lille" Jackie nå For det første så kunne NKK meddele at hun har en fin-fin A hofte Så var vi på lydighetskurs med Line 4-6 juni helgen det gikk veldi bra om jeg får dsi det selv vi har ikke kommet lang siden lp har vert nedprioritert i forrhold til jakt, men hun er ikke heeelt ulydig da. Jakt derimot, der må man nesten si at hun er ubeskrivelig. Det talentet hun viser når hun jobber er bare flott å se på. Til helgen skal vi på jaktprøve, kan si jeg gruer meg noe så grusomt Jaktcupen til Norsk Retrieverklubb avd Sunnmøre har nå hatt 6 poster, vi har vert på 5 av de, og jackie leder med 5 poeng Så i mangel på bilder her inne så slenger jeg inn noen Min nydelige lakris har blitt stor Meg og Jackie desse bildene er tatt sv søstra mi På kurs med Line Så litt ymse bilder tatt av oppdretter Ann-Olaug Toftesund Desse et godt blandet i forhold til alder Jackie med mor og søster (jackie er den som ser ut som en hengslete tenåring ) Så to vinner bilder i fra cupene Så skal jeg prøøve å huske å skrive hvordan det gikk på jakt prøve i helgen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar