Guest LeenaM Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Skrevet 7. Mai 2009 Er det noen som vet om det går an å skrive tekst på bilder med en kant rundt? F.eks. at det står navnet mitt med svart, også er det en hvit kant rundt. Jeg har lånt et bilde av ei som har det, men det er fikset i Photoshop. Håper noen vet det, da hadde jeg blitt glad for å få en fasit på det. Edit; på paint.NET, altså.
trevi Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Skrevet 7. Mai 2009 Jeg høyreklikker på "Layer"'et, og klikker på "blending options". Der velger jeg "stroke" også kan du velge mengde/farg osv. selv
Guest LeenaM Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Skrevet 7. Mai 2009 Hehe, ok! Skjønte ingenting, derfor syntes jeg det var litt rart
Iago Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Ta to tekster oppå hverandre? Neida, aner ikke. Har aldri brukt paint.net.
Tore Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Paint.NET har ingen enkel knapp som gjør dette for deg... http://www.freewebs.com/cmdsketchpad/dropshadow.htm Da ville Photophiltre vært et bedre redigeringsprogram for deg, men det har ikke Layers igjen...
Guest LeenaM Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Jeg har photofiltre også, og har prøvd det der også. Jeg får det forsovet til, men kanten rundt synes omtrent ikke...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar