Gå til innhold
Hundesonen.no

Militær Bil i Vestfold ?

Kaos

Recommended Posts

Hei :)

Jeg og ei venninde skal holde utdrikkningslag i juni og skal hente hun som skal drekkes ut i militær bil men dette er ikke lett å få til virker det som...

Noen som kan hjelpe meg ?????

Eier av bilen kjører den selv fra der hun bor til byn...kun henne og oss 2 vennindene...

Ikke lange kjøreturen men hadde vært såå gøy å få det til...

Ta kontakt om du har en sånn bil eller vet om noen jeg kan kontakte...

Sefølgelig får eier av bil betalt for turen :))

På forhånd takk ;)

Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på Land Rover forumet eller Historiske Militære Kjøretøy finner du garantert noen som kan hjelpe deg :)

Edit: er forøvrig en i Vestfold som har en tanks som er i drift, vet han har stilt opp til denslags anledninger tidliger... kan sjekke om han fortsatt gjør det og finne ut navnet hans om du vil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var før meg gitt, Charlott ;)

Men ja, sjekk på LR-forumet. Garantert noen som kan hjelpe der! De hjelper jo fillern meg til med alt!

VBF ! :)

*jeg var kjappere enn Marit så...nænnænænnænæ.....* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VBF ! :)

*jeg var kjappere enn Marit så...nænnænænnænæ.....* :)

;)

men altså, for å ta eksempler på hva man kan få hjelp til der inne...

-frakte ting land og strand rundt

-få folk til å se på hund for seg, for så å kjøpe den senere :)

-se på biler for en

-handle på biltema for en

-hundehjelp generelt

osv osv ;) Så å få noen til å KJØRE Land Rovern sin en tur til sentrum og tilbake, vil jeg tro er det minste problemet :) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på Land Rover forumet eller Historiske Militære Kjøretøy finner du garantert noen som kan hjelpe deg :)

Edit: er forøvrig en i Vestfold som har en tanks som er i drift, vet han har stilt opp til denslags anledninger tidliger... kan sjekke om han fortsatt gjør det og finne ut navnet hans om du vil ?

Ja det hadde vært kjempe flott :);)

Skal sjekke de linkene også...

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var før meg gitt, Charlott :)

Men ja, sjekk på LR-forumet. Garantert noen som kan hjelpe der! De hjelper jo fillern meg til med alt!

Det skal jeg sjekke Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...