Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo hundeshow 29, 30 og 31 mai


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Jeg er han med Kiwi-posen. Haha!

Edit: det er en ulempe å være likbleik. Da blir du ildrød etter noen timer i sola.

*flire* Snakk om å være linselus! Men altså, godt gjennomtenkt forresten - Kiwipose OG grønn t-skjorte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor grundig planlagt det var. Jeg kunne ikke akkurat stikke innom Rimi, det hadde tatt seg ut.

Skikkelig smart trekk også. Rimi er ikke helt den samme etter at de skiftet logoen. Så det ville ha blitt grundig kræsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg kommer en tur imorgen om jeg ikke skal ut med båten :)

edit:

For dere som er der og har oversikt.. ut av nysjgjerrighet for meg: er det noen påmeldte cavalierer? sånn i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Jeg er trolig den som er avbildet flest ganger. Det var ikke helt planen :)

*ler meg ihjel*

Synes det var så fint at det var en mann der med pose som matchet t-skjorten skjønner du, var derfor jeg sørget for at du var med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er han med Kiwi-posen. Haha!

Edit: det er en ulempe å være likbleik. Da blir du ildrød etter noen timer i sola.

:whistle: Linselus altså!

Vi var der en kort tur i dag også, men traff ingen soniser i dag dessverre... Tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er der og har oversikt.. ut av nysjgjerrighet for meg: er det noen påmeldte cavalierer? sånn i det hele tatt?

Det var påmeldt en cavalier i klasse 3, og et par i klasse 1.

Ace og jeg løp inn til 7.plass i Hopp 2 stor i dag. Hadde det ikke vært for at Ace rev første pinne så hadde løpet vært feilfritt, men vi er fornøyde likevel. Kom gjennom banen med en fart på 4,9 m/s, og det er jo stas :whistle:

Jeg ignorerer det faktum at jeg burde redigere bilder fra dagens hoppfinale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle: Linselus altså!

Vi var der en kort tur i dag også, men traff ingen soniser i dag dessverre... Tror jeg?

*kremt* :wub:

Aysha og jeg har gått helt ok løp i helgen synes jeg. Lite eller ingen tidsfeil, men overraskende nok en del riv. Hun har lagt på seg litt i overkant av 1 kg pga eksamensperiode, da har hun tilbragt litt tid hos farmor. Der er det vafler til frokost hver dag og leverposteiboks på maten... Jaja, ingen spesielle løp å skryte av, men jeg synes lodotten har jobbet bra til at det er så varmt :wub:

Pumisen har blitt kosemost masse, trent inkalling og lekt hele helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* :wub:

Aysha og jeg har gått helt ok løp i helgen synes jeg. Lite eller ingen tidsfeil, men overraskende nok en del riv. Hun har lagt på seg litt i overkant av 1 kg pga eksamensperiode, da har hun tilbragt litt tid hos farmor. Der er det vafler til frokost hver dag og leverposteiboks på maten... Jaja, ingen spesielle løp å skryte av, men jeg synes lodotten har jobbet bra til at det er så varmt :wub:

Pumisen har blitt kosemost masse, trent inkalling og lekt hele helgen.

Ehm ja, altså :whistle: Jeg skylder på varmen jeg... Puma var forresten skikkelig søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul att se bilder! Väntar på flera. Vi hade en sådan där close-but-no-cigar-helg, med mycket 5 fel. Men i de två sista loppen lyckades vi skärpa till oss och kom 3:a i hoppfinalen och 2:a i agilityklass II (med 0 fel och uppflyttning till klass III)! Det var varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Linselus altså!

Vi var der en kort tur i dag også, men traff ingen soniser i dag dessverre... Tror jeg?

Da så du dårlig etter altså :whistle: Jeg fikk ikke sett etter noen. Måtte bare følge med på min impulsive hund :wub:

Kul att se bilder! Väntar på flera. Vi hade en sådan där close-but-no-cigar-helg, med mycket 5 fel. Men i de två sista loppen lyckades vi skärpa till oss och kom 3:a i hoppfinalen och 2:a i agilityklass II (med 0 fel och uppflyttning till klass III)! Det var varmt!

Tror jeg så dere opptil fler ganger i dag men turde ikke gå å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok turen innom på søndag og møtte da noen kjente :) Fikk tatt masse bilder, men med helt feil innstillinger som jeg først fant ut etter at jeg kom hjem, er det ikke beste kvaliteten.

Noen bilder:

OHS54.jpg

OHS15.jpg

OHS26.jpg

OHS4.jpg

OHS6.jpg

Flere bilder ligger i album på hjemmesiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...