Gå til innhold
Hundesonen.no

flybur ønskes lånt/ leid

Shilamon

Recommended Posts

Jeg prøvde under kjøp/ salg, men fikk så dårlig respons at jeg prøver her også.

Jeg skal ut å reise med fly i sommer, men har ikke eget flybur og lurer derfor på om det er noen her på forumet som har ett flybur str 61cm høy gordonsetter som de kan låne ut en uke i overgangen juni/ juli. Blir fra ca 29.juni til ca 5.juli (kanskje litt før) og turen går fra gardemoen til alta.

Eventuelt noen som vet hvor man kan leie slik bur?

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke leid bur på flyplassen - det må man ha selv. Man kan kjøpe hos Cargo, men ingen garantier for at de hverken har åpent eller riktig størrelse.

Tror desverre jeg bruker mitt endel i sommer, ellers kunne du fått lånt det for en billig penge. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett det at man kan kjøpe jeg også, rart det ikke leies ut egentli spør dere meg:)

Takk for tilbudt hjelp, men kjedelig at den var for liten. Må sikkert ha large vi da? noen som har det? De burene koster liksom så sykt mye at jeg håper jeg kan slippe kjøpe da vi ikke flyr så veldig mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dobbelposte for å bumpe*

Har fått målene nå og de er:

Høyde ca 67 cm

Lengde ca 80 cm

Bredde ca 55 cm

Let me know :P

Hmm, nå er ikke jeg 100% sikker på hvilken størrelse vi skal ha. Men utifra hva som ble sagt her er det vel høyt nok?

Vil gjerne lånde det om det er rett størrelse. Skal se om jeg finner ut av hva vi trenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...