ipadda Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Svava med alle valpene. Hann 1 Hann Hann Hann Hann Hann Hann Hunn Hunn Hunn *dele opp*
ipadda Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Hann Hann - mihihihi søøøting Tispe Tispe :)
Wanderlust Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Send oppover den hannhunden på første bilde i 2. post du Utrolig herlige valpiser, og gleder meg til mange flere bilder
ipadda Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Send oppover den hannhunden på første bilde i 2. post du Utrolig herlige valpiser, og gleder meg til mange flere bilder hehe. Det er min favoritt utenom tispen. Den har så sinnsykt fin farge Jeg blir helt matt av å se på jeg hehe
ipadda Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 nusselig.. hvem skal dere beholde? Tispen skal settes ut på för. Så, tispen skal vi "beholde"
Wanderlust Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 hehe. Det er min favoritt utenom tispen. Den har så sinnsykt fin farge Jeg blir helt matt av å se på jeg hehe Ja, han ser utrolig nydelig ut. Gleder meg til å se utviklingen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar