Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme eks-kjærester og nåværende kjærester


Bambi

Recommended Posts

Det kan være noe i det du sier der Vala :icon_redface: Bortsett fra at gubben aldri maser om kvinnens plass.

Ellers så føler jeg at pellingen blir som ett sånn "jeg vil ha sex" påminnelse.

"Masing" med andre ord og da får jeg fullstendig fnatt etterhvert. LA VÆR Å PELL FOR F**** !

Ja, men altså- det er jo som oftest ikke fordi de tenker de tankene- men at VI tenker at de tenker de tankene (å f... typisk jentesetning *flire*)

Er det ikke slik at kvinner vil ha litt kontakt foruten at det akkurat er sex relatert til det også?

Kan det ikke være slik at han bare syns du har en aldeles deilig rompe og det er hans måte å vise det på, uten egentlig å koble det til sex hver gang. Selv gjør jeg det til madammen og hun gjør det til meg - om vi gjør husarbeid eller ikke. Begge setter pris på det.

Jeg får bare mer og mer sansen for deg jeg! Jeg kan også veldig fint helle til den tanken at dette er mannens måte å gi oppmerksomhet på som ikke nødvendigvis bunner i at "jeg vil ha sex NÅ!"

(Og til din neste kommentar; nei, det tror jeg ikke. Det bunner alltid ut i ønske om sex.)

Joda, menn har vel til stadighet lyst på sex. Men de er jo ikke mer dumme enn at de også skjønner at dersom de skal få sex'en så må de forsøke å møte oss halvveis? Derav "oppmerksomheten". Om dette er den beste måten å gjøre det på skal jeg la være usagt, men jeg tror fremdeles det er et ledd av et forsøk på å gi oppmerksomhet som de mener og tror at kvinnen egentlig ønsker.

Æsj, jeg vil også ha en kjæreste å irritere meg over :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Genetisk tror jeg ikke det er, men at mange gjør det tror jeg nok - undertegnede også.

Men så er ikke akkurat ett brød UBER viktig å huske på heller da ^^. Men rart at han ikke husket det etterpå, for da har vel han holdt på med noe annet når du ringte og som de fleste vet, så får ikke vi mannfolk til å gjøre to ting samtidig - det er visst genetisk :yawn:

Så her er nok feilen din i at du ikke sa ifra "Stopp det du holder på med og hør hva jeg sier til deg". For du kan ikke kreve slike avanserte ting som 2 ting samtidig fra oss enkle menn.

Hehe... Nja både og! Jeg syns brød er forholdsvis viktig når det skal fungere som frokost dagen etter både til meg, han og datter'n hans. :icon_redface: Tror ingen av oss hadde fungert veldig godt resten av dagen uten frokost :blink:

Men neste gang skal jeg prøve å gjøre som du sier og få han til å konsentrere seg fult og helt om det jeg sier. :lol:

(Men du, dere klarer da fint å både drikke øl, sjekke damer, røyke og prate shit med venner på en og samme tid! :blink: Så den logikken fungerer ikke alltid!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Men du, dere klarer da fint å både drikke øl, sjekke damer, røyke og prate shit med venner på en og samme tid! :icon_redface: Så den logikken fungerer ikke alltid!)

Joda, den logikken ruler. Greia er at de er selektive over hva de makter på en gang. Noen ting er nemlig å forstå som en handling, som det du nevner over :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, dere klarer da fint å både drikke øl, sjekke damer, røyke og prate shit med venner på en og samme tid! :icon_redface: Så den logikken fungerer ikke alltid!

Nå er det vel mest kvinner som hele tiden påpeker hvor simpel menn er da men ...

De har vel rett og logikken funker i ditt eksempel også. Drikke øl, sjekke damer og røyke er et instinkt hos menn og trenger ikke tenke på det - prate dritt med venner er den eneste tingen som du nevner der man må tenke... for dette er et instinkt kvinner og ikke menn har fått. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men altså- det er jo som oftest ikke fordi de tenker de tankene- men at VI tenker at de tenker de tankene (å f... typisk jentesetning *flire*)

Det kan nok også stemme men det hjelper ikke.

Æsj, jeg vil også ha en kjæreste å irritere meg over :icon_redface:

Ja de er kjekke å ha til sitt bruk :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* Den der kan jeg fint signere på selv, dette kan jeg fint finne på når det er en type i hus.

Men når det er sagt, så slår det meg en ting. Denne klypingen som noen av dere ikke liker. Kan det egentlig begrunnes i at dere innerst inne føler at klypingen blir en slags understreking av "kvinnens plass"? Dette med løpestreng mellom kjøkken og seng liksom *flire*

Altså, dere har tydeligvis ikke imot klyping så fremt dere ikke gjør husarbeid? Personlig ville jeg ikke hatt noe imot det med mindre jeg hadde en type som gikk og maste om "kvinnens plass i heimen" og mente det. Ehem.. når jeg tenker meg etter, så hadde jeg heller aldri hatt en sånn type i hus :)

Her er bare klypingen irriterende fordi jeg er ****** kilen, og hopper himmelhøyt hver gang. Og det passer ikke alltid like bra når man f.eks skjærer opp mat eller noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

glimrende løsning på å få mannfolka til å vaske klær er å BARE vaske ditt eget! :( plutsli står han der uten rene boksere og sokker, alle tskjortene lukter svette og alle boksene er skitne;) DA skal du se at faktisk mannfolk også kan vaske klær:)

Da jeg bodde sammen med eksen min (som rotet noe helt sykt og aldri ryddet), sluttet jeg ganske enkelt å rydde hans ting, å da så han til slutt at det var mye rot og jeg kunne helt ærlig fortelle han at viss han tok en nærmere titt, var det BARE hans rot;)

Så noen nevnte å samle rotet hans sammen og legge det på hans side av senga; noe jeg har erfart ikke fungerer! det havnet bare på gulvet ved siden av senga de... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow, når jeg leser denne tråden her forstår jeg hvor heldig jeg er. Det er jeg som er rotete, glemsk, ikke finner ting, og er gretten og vanskelig å ha med å gjøre. Vi har vært i lag i snart 5 år, og jeg forstår ikke at han holder ut *ler*

Han lager middag, han rydder opp, han går ut med søpla, forer hunder og katter, vasker gulv, støvsuger, you name it ! Også lesern høyt til meg hver kveld til jeg sovner - og kiler meg på ryggen ;-) Jeg har prøvd å komme på noe flere ganger jeg har lest i denne tråden - men det er rett og slett ingenting som irriterer meg med han. Selvfølgelig kan jeg bli irritert noen ganger - men.. Det er som regel ikke hans feil ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow, når jeg leser denne tråden her forstår jeg hvor heldig jeg er. Det er jeg som er rotete, glemsk, ikke finner ting, og er gretten og vanskelig å ha med å gjøre. Vi har vært i lag i snart 5 år, og jeg forstår ikke at han holder ut *ler*

Han lager middag, han rydder opp, han går ut med søpla, forer hunder og katter, vasker gulv, støvsuger, you name it ! Også lesern høyt til meg hver kveld til jeg sovner - og kiler meg på ryggen ;-) Jeg har prøvd å komme på noe flere ganger jeg har lest i denne tråden - men det er rett og slett ingenting som irriterer meg med han. Selvfølgelig kan jeg bli irritert noen ganger - men.. Det er som regel ikke hans feil ;-p

Pai.. det er fordi han mannen din er enestående det.. og det fortjener du snuppa mi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow, når jeg leser denne tråden her forstår jeg hvor heldig jeg er. Det er jeg som er rotete, glemsk, ikke finner ting, og er gretten og vanskelig å ha med å gjøre. Vi har vært i lag i snart 5 år, og jeg forstår ikke at han holder ut *ler*

Han lager middag, han rydder opp, han går ut med søpla, forer hunder og katter, vasker gulv, støvsuger, you name it ! Også lesern høyt til meg hver kveld til jeg sovner - og kiler meg på ryggen ;-) Jeg har prøvd å komme på noe flere ganger jeg har lest i denne tråden - men det er rett og slett ingenting som irriterer meg med han. Selvfølgelig kan jeg bli irritert noen ganger - men.. Det er som regel ikke hans feil ;-p

Har han en singel, kjekk bror? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...