Gå til innhold
Hundesonen.no

Medlemsskap i NKK


Toller

Recommended Posts

Jeg prøver å melde meg inn i NKK igjen nå, men det kommer på 480(!!) kr! Syns det er litt mye ettersom nesten halve året er gått. Er det noen som vet om man må melde seg inn i sånn lokalklubb? :) For det er jo det som koster. Vil bare ha meldemsskap i NKK jeg, så jeg kan starte på stevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke være direktemedlem i NKK lenger, som du jo vet. Men du kan kanskje shoppe litt rundt etter en rimeligere klubb om det bare er medlemskapet du er ute etter. Prisene varierer jo bittelitt, vet at f eks nuffeklubben er 30-40 kr billigere på årsmedlemskap enn schnauzerklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke være direktemedlem i NKK lenger, som du jo vet. Men du kan kanskje shoppe litt rundt etter en rimeligere klubb om det bare er medlemskapet du er ute etter. Prisene varierer jo bittelitt, vet at f eks nuffeklubben er 30-40 kr billigere på årsmedlemskap enn schnauzerklubben.

Nei det visste jeg ikke...

Men har en lapp her hjemme hvor det står at det er forskjellige priser etter når man melder seg inn i NKK (altså i hvilken måned). Men sånn er det tydeligvis ikke lenger.. :) Jaja.. Da får debuten vente enda lenger :P Dette blir for dyrt foreløpig, med medlemsskap + start + reise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i NKK forrige september/oktober. I januar får jeg en regning om at jeg ikke er medlem lenger, og om jeg vil fornye. Bor ikke hjemme lenger, så hadde ikke sett regningen.

Uansett trodde jeg ikke jeg kom til å måtte betale 300 kroner igjen før neste sept/okt, men er visst ikke slik det virker nei... hadde vel måtte betale på nytt om jeg meldte meg inn i desember og tenker jeg... det er litt grovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redusert pris får man først etter 1. september eller 1. oktober.

Det finnes klubber som har lav avgift. Jeg er medlem i flere klubber, og til Selbu Trekk- og brukshundklubb betaler jeg 150,- i året.

Hvis du melder deg inn der vil det koste 140,- til NKK 150,- til STBK altså 390,-. Dette har du vel spart inn på et stevne eller 2, siden du må betale dobbel startavgift hvis du ikke er medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... For et rot! Prøver å melde meg inn nå, men får bare beskjed om at "Det er allerede registrert medlemskap på hundeeieren. Velg 'Endre medlemskap' i menyen til venstre." Og når jeg trykker på endre medlemskap så får jeg beskjed om å skrive inn medlemsnummer (denne beskjeden fikk jeg ikke tidligere i dag), og på "Min side" står det at jeg ikke er medlem, og jeg finner ikke noe medlemsnummer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...