Gå til innhold
Hundesonen.no

Safira og meg :)

Pjusk

Recommended Posts

Hellu :-D

Jeg er ei jente på 20 ( snart litt eldre ) fra fredrikstad :P har hele livet holdt på med hest , men har alltid likt hund og for 2 år siden nesten fikk jeg meg Husky blandingen Safira :):P Beste jenta ever <3<3 Litt krevende første-gangshund men jeg angrer ikke et sekund <3

Vi har hatt våre ups and down og brukt ille lang tid på rensligheten :P MEN nå er det jo flotters :P Safira er veldig sosial og leker med alt og alle , har ikke møtt en eneste hund ho ikke har likt enda :P eneste er at hun er skeptisk til hunder som er tunge og veldig "rett-på" bråe hunder, men virker som det kommer seg også etter noen møter med større hunder :P Vi elsker og gå i skogen begge to :P Ho er av en eller annen grunn ikke glad i og svømme :P men ho går ut på dypere vann hver gang omtrent så det lover bra =D Bestemt liten dame :P Utenom Safira så bruker jeg jo også tid med samboeren min! :P og jobb :P:P Men kanskje det blir en ny jobb snart.. hmm :P

Safira hadde en periode fra ho var 1 til 2 år med og spise veeeldig lite og ser derfor tynn ut på bildene her da de er litt eldre :D Men hun har nå lagt på seg og ser helt flotters ut :D *note to self - må få tatt nye bilder* :P

post-5405-1241371318_thumb.jpg

post-5405-1241371456_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...