Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Å, den hvite og svarte var jo kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Flotte hunder. Men det største bilde må du lage mindre Det ødelægger skinnet på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Den er grei! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Er det frekkt av meg å spørre hvor mye du må betale for valpen? De er så fine. Pratet med ei jente på tur her om dagen hun hadde vist en Portis hjemme, hadde vært morro og sett den en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 24. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Er det naturlig med den nesten nakne delen bak? eller er det noen som barbere dem til utstilling? :? Fikk litt lyst på en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Renate: Der jeg kjøper den koster de 9000 kr. !! De er generellt vanskelige å få tak i, så prisen varierer, men ligger omtrent der. Man må passe på å finne rett oppdretter siden det er så få av rasen i norge ennå. Se på portisklubben.com dere som lurer på noe! Og den andre spm: Ja, de barberes bak.. Det er en del av historien deres.. Men det er jo seff ingen tvang..! hehe Dere kan jo også lese på mer min side .. www.portis.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Næmen Josea var jo sååå søøøt da Hilsen Michelle & Askepott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Josea og Harley var kjempe søte. 9000 er ikke verst siden det ikke er så mange av dem her i Norge, trodde de var myyyye dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Jeg bare må si det en gang til: Harley var bare megasøt Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Jepp! hehe. Harley er større enn det nå, men det bilde er så vakkert at jeg måtte bare ha det med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Jasså? Den hadde i hvert fall pene farger (de peneste synes jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 hei dere!vær så snill å ikke skrive så mye her:) lag heller ett emne under praten eller noe slikt:) ¨så blir det mye ryddigere!' jeg skal prøve å flytte det under her, men kan hende espen eller heidi må hjelpe meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 eg klarte det:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Hva har skjedd her a? Alle emnene er jo blanda!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Hva har skjedd her a? Alle emnene er jo blanda!! jeg har flyttet alle kommentarene deres fra portugiskisk vannhund hit fordi man skal helst ikke skrive under galleriet .. det er for at andre kan gå inn dit og se på rasene-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 HÆ? det er litt rart! Er det ikke meningen å poste meninger under bildene? Det var litt dumt skal jeg være ærlig :roll: Når jeg ble forvirra på den andre posten så trodde jeg at jeg hadde fått virus, så fjoosh :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar